Toon posts:

[XP] Skins/thema gezocht zonder install van software?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ben tijdje op zoek naar skins waar ik dus geen appart software hoef te installeren..

heb gezocht hier op het forum en op het internet maar krijg alleen maar skins waar ik nog eens apparte software moet installeren. dit wil ik namelijk niet...

ik vraag me eigenlijk af of die wel bestaan..

gr.

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 10:38
bestaan niet.
Of je moet ervoor gaan betalen, dan kun je nog een paar lelijke MS Skins krijgen.
Maar xp staat verder geen skins toe, dus je moet altijd de één of andere hack gebruiken

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-03 16:23
Alle StyleXP compatible skins werken goed na de uxtheme patch
Hier zijn er al aardig wat te vinden..

[ Voor 33% gewijzigd door Occy74 op 16-09-2005 19:52 ]

Systeem Specs

Verwijderd

Topicstarter
ik vind dat niks nog een keer software van een 3de.. bedoel dan zou ik voor de desktop eentje moeten hebben voor de muis eentje voor de bootscherm eentje :S

zit vast ook nog adware in :S..

maar goed bedankt voor de info..

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-03 19:38
Wat hij bedoelt is dat je uxtheme.dll gehackt moet worden en dan werkt het gewoon.
Zoek eens op google naar bijv. xp sp2 uxtheme.dll, dan krijg je vast wel een link naar een gepatchte versie (als je het niet zelf wil doen).

Heb je dus verder geen software voor nodig. Alle skins werken dan.
Overigens heb je voor je bootscherm ook niks nodig, kunt zo kant en klare winlogon.exe's downloaden met skins ingebakken :P

edit:
En hoezo trek je nu meteen de conclusie dat 'er wel adware in zal zitten'?

[ Voor 10% gewijzigd door rb338 op 17-09-2005 12:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb windows 64bit .. krijg alleen maar fout melding

werkt dus nog niet voor mij :(:(

wij we kregen nieuwe opdracht van school uit. moest verslag/ presentatie houden over adware. in ons onderzoek wat wij gedaan hebben waren er 1 van de 500 programmas/spellen die legaal zijn toch nog adware in hun hadden. teministen dat is wat wij konden ontleden/vinden van de programma's...

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 14:03:
ik heb windows 64bit .. krijg alleen maar fout melding

werkt dus nog niet voor mij :(:(

wij we kregen nieuwe opdracht van school uit. moest verslag/ presentatie houden over adware. in ons onderzoek wat wij gedaan hebben waren er 1 van de 500 programmas/spellen die legaal zijn toch nog adware in hun hadden. teministen dat is wat wij konden ontleden/vinden van de programma's...
Dus neem je maar meteen aan dat er adware in zit???

Klinkt trouwens wel als een interessant onderzoek...
Mag je de resultaten online zetten???

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je hebt de bv. Royale theme van Microsoft al gevonden ? :)

Verwijderd

Topicstarter
@shellghost zal op emule gepost worden onder de naam: legaal programma's waar toch nog reclame in zit

moet nog eerst goed gekeurt worden door onze professor. mocht niet goed zijn dan zullen we niet posten. dus effe wachten dat semester afgelopen is krijgen we het terug..

@elevator
nee waar kan ik die ergens vinden?

gr.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 19:45:
@shellghost zal op emule gepost worden onder de naam: legaal programma's waar toch nog reclame in zit

moet nog eerst goed gekeurt worden door onze professor. mocht niet goed zijn dan zullen we niet posten. dus effe wachten dat semester afgelopen is krijgen we het terug..

@elevator
nee waar kan ik die ergens vinden?

gr.
http://www.softpedia.com/...ale-Theme-for-WinXP.shtml :)

Zelf heb ik hem ook, ziet er strak uit. Alleen op de een of andere manier doet de theme het niet bij de taakbalk :?

Doet het weer, kwestie van uxtheme.dll in veilige modus verplaatsen + verwijderen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2005 15:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
bedankt.. in iedergeval iets :)

deze werkt hier perfect geen problemen..

Verwijderd

Topicstarter
@lamber

heb jij het voor elk kaar gekregen in xp 64bit?

nou ik heb dat gedaan met die dll.. maar ik kreeg de melding is beschadigt installeer het opnieuw. vervolgens zag ik alleen maar mijn achterground dat is het dan..

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 18:31:
@lamber

heb jij het voor elk kaar gekregen in xp 64bit?

nou ik heb dat gedaan met die dll.. maar ik kreeg de melding is beschadigt installeer het opnieuw. vervolgens zag ik alleen maar mijn achterground dat is het dan..
Nope, gebruik hier gewoon de 32bit.
Pagina: 1