Toon posts:

YorinFm stream opnemen

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om de live stream van www.yorinfm.com op te nemen.
Zoja hoe kan ik dit doen.

Ik heb al een aantal programma's geprobeerd maar het is me nog niet gelukt
Hi-net recorder
Stationripper
Stream Down
Twins Stream down

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 22:02

StratoFarmer

Anke :*

Gewoon met windows "sound recorder" bijvoorbeeld. Je moet in de equalizer van je geluidskaart dan wel de opnamebron zetten op 'wave' / 'sterio mix' o.i.d. zodat alle geluid dat afgespeeld moet worden kan worden opgenomen.

[ Voor 10% gewijzigd door StratoFarmer op 16-09-2005 19:38 ]

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 15:02
Als je een creative kaartje hebt en je hebt de creative drivers geïnstalleerd, dan moet je in het programma "Surround Mixer" de optie "What U Hear" selecteren bij REC.

(Programma is ook van creative, wordt meegeïnstalleerd met de drivers, en anders moet je die optie aanvinken tijden de setup van je drivers).

[ Voor 10% gewijzigd door vleppyniles op 16-09-2005 20:02 ]

Verwijderd

Hint!

(en dan kiezen voor wave-out source)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2005 20:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de tips ik ga het vanavond ff uitproberen

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 07:26
Volgens mij kan je het ook doen met downloadprogramma's. Tenminste, met filmpjes is me dat wel gelukt in ieder geval. 'k Gebruikte hiervoor euh, ben eventjes de naam kwijt. 't Heeft als icoon een geel vierkant met rode diagonale strepen als ik me niet vergis. Iemand :? :)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Verwijderd

alle leuken fragmenten zijn te viden op de yorinfm site :*)

maar je kan met tal programma`s gewoon de stream rippen hoor, beetje zoeken en gij zult snel vinden, zo moeilijk is het niet om een geluidje op te slaan

Verwijderd

Voor andere radiostations heb ik StreamRipper gebruikt. Daar vul je de source-url in van WinAmp. Bij agent oid moet je wel iets veranderen, met een 'code' van WinAmp. Toen werkte het prima :).

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:17

L0g0ff

omg

Om een stream te rippen binnen windows gebruik ik stream-down van cocsoft. Dit is echt een wereld tool voor het rippen van mms streams.

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Pagina: 1