Heel vaag probleem. Ik heb hier een pc die altijd goed heeft gewerkt. Hij had altijd gewoon via een speedtouch modem internet en zat dus in een werkgroep. Dit is nooit veranderd en de pc is nooit verplaats ergens anders naar toe of op een ander netwerk. In ieder geval, nu was die pc vrij langzaam dus ik denk ik restart hem even. Bij het opnieuw opstarten kreeg ik foutcontrole, dus ik denk boeie laat maar gaan. Hij had wat dingen gerepareerd, maargoed nu kwam die in WinXp bij het inlog scherm, dus ik inloggen maar hij geeft ineeeens de melding;
"Het systeem kan u nu niet aanmelden omdat het domein DVANTOL niet beschikbaar is."
DVANTOL was dus de naam van de pc maar deze pc heeft nooit in een domein gezeten
Ik kan dus totaal niet meer in Windows komen. Ik heb ook in veilige modus gestart en geprobeerd via Administrator in te loggen maar dan geeft die dus dezelfde melding
(anders kon ik hem weer in een werkgroep gooien)
Owja ook nog even geprobeerd het XP wachtwoord te resetten maar hij blijft met die melding komen.
Iemand enig id hoe dit gekomen kan zijn, en nog beter hoe ik dit zou kunnen oplossen..
"Het systeem kan u nu niet aanmelden omdat het domein DVANTOL niet beschikbaar is."
DVANTOL was dus de naam van de pc maar deze pc heeft nooit in een domein gezeten
Ik kan dus totaal niet meer in Windows komen. Ik heb ook in veilige modus gestart en geprobeerd via Administrator in te loggen maar dan geeft die dus dezelfde melding
Owja ook nog even geprobeerd het XP wachtwoord te resetten maar hij blijft met die melding komen.
Iemand enig id hoe dit gekomen kan zijn, en nog beter hoe ik dit zou kunnen oplossen..