JVC QP-D7AL en Pioneer DCS-240: spelen ze ook +R?

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 13:20

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Dit lijkt een standaard google vraag, maar de antwoorden zijn divers. De ene site zegt dat beide HT setjes alleen DVD-R spelen (waaronder de beide homepages van JVC en Pioneer). Als ze alleen - spelen is het zowieso niet interessant voor me, ik heb stapels + schijfjes.

Bovendien is de JVC niet duur bij de MM nu, maar 344 euro!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-02 22:40

Nik

Neem een DVD+R mee, en je weet het! Wij testen ze altijd uit. JVC staat er om bekend dat ze DVD-R als standaard gebruiken, maar vaak zat pakt hij ook +R...

[ Voor 64% gewijzigd door Nik op 16-09-2005 18:40 ]

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 13:20

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Ik denk niet dat ze het tof vinden als ik dat ga testen, je weet misschien hoe moeilijk ze doen bij de MM :/

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ach lul niet, 'k heb bij een MM gewerkt en als er _iets_ kan, kan dit wel. 't Is gewoon een veel gestelde vraag, dus gewoon ff naartoe gaan en kijken of hij een DVD+R pakt.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:30
Gewoon ff testen daar als je het 100% zeker wilt weten. Laat je niet op voorhand weerhouden door beren op de weg als in "Oeh, de MM meneer zal me weghonen als ik dat vraag", want dat zal niet zo snel gebeuren, temeer het toch om een aanschaf van € 344 gaat, wat nou niet bepaald wisselgeld is.

Gewoon vriendelijk vragen dus, en dat je tot aanschaf over wilt gaan als je 100% zekerheid hebt :)

Overigens heb ik zo'n vier à vijf jaar geleden een JVC DVD speler gekocht welke ook gewoon alle DVD+R schijfjes die ik er in propte afspeelde, dus ik voorzie eigenlijk geen problemen eerlijk gezegd.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.