CPU verbruik van 100%?

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

Topicstarter
Aangezien mijn vorige topic op slot is gegooid kan ik daar niet meer op reageren.
En dat wilde ik nog wel ff doen.
BalusC schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 15:35:
Dus je vindt het normaal dat de CPU zo min mogelijk wordt gebruikt :? Nee toch? 8)7

Daar zijn CPU's voor gebouwd ;) Als jouw CPU verbruik 100% wordt, terwijl je helemaal niks zit te doen, kom dan maar weer terug ;)
Ik vind het helemaal niet erg als mijn cpu aan het werk is, sterker nog... laat maar draaien. (ik heb ook nooit beweert dat ik het normaal vind als mijn proc zo min mogelijk in gebruik is)

Wat ik wel minder vind is dat een spel (BF2 in dit geval) gewoon 100% neemt en er dus niks meer overblijft voor eventuele andere processen.

Anyway... tijd voor BF2!! >:)

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Welke processen dan??
Dat is alleen leuk wanneer je een dual-core hebt...

Verwijderd

wat wil je nu bereiken? je vorige topic is op slot gegooid voor en nu kom je weer dat het niet normaal is dat je cpu naar 100% gaat tijdens BF2...

ik kan je 1 ding vertellen... dat is normaal :)

slotje?

Verwijderd

nowell schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 16:34:
Wat ik wel minder vind is dat een spel (BF2 in dit geval) gewoon 100% neemt en er dus niks meer overblijft voor eventuele andere processen.
Wel eens gehoord van verdeling van CPU time? Als twee processen met dezelfde prioriteit allebei 100% van de CPU zouden nemen dan wordt de CPU time gewoon ponds-pondsgewijs over beide processen verdeeld. Wil je dat iets dat in de achtergrond werkt altijd goed draait ongeacht andere processen, dan moet je dat proces een hogere prioriteit geven (bijv. BF2 heeft normal, eist 100%, maar daarvan wordt 5% altijd afgesnoept door een downloadprogramma in above normal omdat je dat per se goed wilt laten draaien).

Anyways, als topics op slot gaan is het niet de bedoeling dat je meteen weer een nieuw topic opent, dat zou nogal het nut van moderaten teniet doen he :P

• nowell

nowell

Que Pasa!?

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 16:42:
wat wil je nu bereiken? je vorige topic is op slot gegooid voor en nu kom je weer dat het niet normaal is dat je cpu naar 100% gaat tijdens BF2...

ik kan je 1 ding vertellen... dat is normaal :)

slotje?
Mijn vorige topic ging ook over het feit dat m'n proc naar 100% ging tijdens BF2.

Ik wilde weten of dat dat normaal is en dat antwoord heb ik keurig gekregen... Ik was alleen benieuwd of dat aan mijn systeem lag.

• nowell

nowell

Que Pasa!?

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 16:45:
[...]

Wel eens gehoord van verdeling van CPU time? Als twee processen met dezelfde prioriteit allebei 100% van de CPU zouden nemen dan wordt de CPU time gewoon ponds-pondsgewijs over beide processen verdeeld. Wil je dat iets dat in de achtergrond werkt altijd goed draait ongeacht andere processen, dan moet je dat proces een hogere prioriteit geven (bijv. BF2 heeft normal, eist 100%, maar daarvan wordt 5% altijd afgesnoept door een downloadprogramma in above normal omdat je dat per se goed wilt laten draaien).
DANK.
Anyways, als topics op slot gaan is het niet de bedoeling dat je meteen weer een nieuw topic opent, dat zou nogal het nut van moderaten teniet doen he :P
helder... maar dat snapte ik al wel. ;)

Verwijderd

hrm... okeeeeeee :|

Verwijderd

En doe deze ook maar op slot... Tuurlijk staat tijdens een spel je CPU op 100% :O

• nowell

nowell

Que Pasa!?

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 16:53:
En doe deze ook maar op slot... Tuurlijk staat tijdens een spel je CPU op 100% :O
lekker zo'n reply.. ;)

Case closed!

Verwijderd

Tja je topic wordt gesloten en je opent een nieuw topic terwijl het niets nieuws toevoegt. Beetje nutteloos lijkt me.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

8)7
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.