ik heb in mijn pc een sapphire 9600xt 256 mb zitten en ik merk dat ik de nieuwe games niet meer kan draaien, nu was ik eraan aan het denken om een nieuwe videokaart te kopen maar dit is door de overvloed aan keuze nog niet zo gemakkelijk
hier even een volledige lijst met specs
gigabyte k7 n400 -L
1024 MB pc3200
sapphire 9600 XT 256 MB
AMD Athlon 2600+ @ 3.2 GHz
ik heb een giga byte MB erin zitten de k7 n400 -L deze beschikt alleen over agp maar agp gaat binnenkort ook eruit, dus is het verstandiger om eerst een nieuw moederbord te kopen die pci express ondersteund ?
en kan ik mijn huidige athlon 2600+ gewoon behouden dan?
ik zag hier bij de plaatselijke pc boer een 6800 le van leadtek liggen voor €130,- is dit een aanrader want mijn budget is ten hoogste €250,- ik heb namelijk gehoord dat je die kunt unlocken maar dit is wel een agp versie
ik weet gewoon niet wat nu het beste is, eerst een nieuw moederbord kopen die pci express ondersteund en dan een nieuwe videokaard kopen ? of gewoon de 6800le ? of niks van dit en raden jullie me een andere videokaart aan ?
laat maar horen
hier even een volledige lijst met specs
gigabyte k7 n400 -L
1024 MB pc3200
sapphire 9600 XT 256 MB
AMD Athlon 2600+ @ 3.2 GHz
ik heb een giga byte MB erin zitten de k7 n400 -L deze beschikt alleen over agp maar agp gaat binnenkort ook eruit, dus is het verstandiger om eerst een nieuw moederbord te kopen die pci express ondersteund ?
en kan ik mijn huidige athlon 2600+ gewoon behouden dan?
ik zag hier bij de plaatselijke pc boer een 6800 le van leadtek liggen voor €130,- is dit een aanrader want mijn budget is ten hoogste €250,- ik heb namelijk gehoord dat je die kunt unlocken maar dit is wel een agp versie
ik weet gewoon niet wat nu het beste is, eerst een nieuw moederbord kopen die pci express ondersteund en dan een nieuwe videokaard kopen ? of gewoon de 6800le ? of niks van dit en raden jullie me een andere videokaart aan ?
laat maar horen
[ Voor 7% gewijzigd door michel_habets op 16-09-2005 16:14 ]
For we are many