PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080
Verwijderd
ik verlang naar zo`n kaartje en behandel hem of haar
de volgende noob die neigingen heeft om in z`n kaartje te gaan zagen geeft hem maar aan mij en je krijgt een ati 9800 pro voor niks waar je alles mee mag doen
Verwijderd
LOL ik heb hetzelfde probleem gehad maar na de 17e kaart ging ik toch tijfelen of het niet aan mij lagSTIMPPYYY schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 16:07:
Heb er nog 3 liggen mail je wel ff, ach het is toch maar 500 euro geld genoeg toch
Verwijderd
idd je gaat toch niet zagen aan een 550€ dure kaart, ik wordt daar ook echt pissed om, mensen met zulk verstand moeten een pc verbod krijgen. ik zou die gozer echt wel willen spreken wat hem bezielde op dat momentVerwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 16:03:
Ik kan me hier zo boos over maken!!!!!![]()
ik verlang naar zo`n kaartje en behandel hem of haarmet veel liefde en wat doen die ram debielen? mollen ze een high end kaart!!!!!!!!!!
de volgende noob die neigingen heeft om in z`n kaartje te gaan zagen geeft hem maar aan mij en je krijgt een ati 9800 pro voor niks waar je alles mee mag doen![]()
Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320
Verwijderd
maar ik denk dat hij z`n 3d kaart in een pci slot wou doen want zo`n dell dimension 2350 heeft denk ik geen pci express.
en die maat van hem is ook zo`n pc noob maar ik vraag me af waarom je als zo`n pc noob een gf 7800 gtx koopt?
Verwijderd
martijn_tje schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 16:16:
Foto + Paint..... any one?????
[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2005 16:19 ]
heeft iemand deze al gelezen?
een of andere gast heeft de standaard cooler van zn 7800GTX vervangen met een of andere Zalman waaier. Hij had voor zijn RAM blokjes van die kleine heatsinkjes. Maar ze bleven niet zitten met normale pasta, dus hoppa; adhesive pasta erop
Iets later kwam die gast erachter dat die waaier toch niet zo goed koelde als ie had verwacht. dus eraf halen maar. Maar dat ging niet zo makkelijk
Helaas voor hem kwamen bij die sinkjes ook meteen de RAM blokjes mee
Bye Bye 500 euro!!
zie hier:

Hij vond het " een beetje jammer ".
IK KWAM NIET MEER BIJ
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Verwijderd
die heb ik ook gezien en daar werd ik behoorelijk pissed van. echt zo`n wannabe tweaker voorbeeldXanderDrake schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 16:19:
Ongelofelijk
heeft iemand deze al gelezen?
een of andere gast heeft de standaard cooler van zn 7800GTX vervangen met een of andere Zalman waaier. Hij had voor zijn RAM blokjes van die kleine heatsinkjes. Maar ze bleven niet zitten met normale pasta, dus hoppa; adhesive pasta erop!
Iets later kwam die gast erachter dat die waaier toch niet zo goed koelde als ie had verwacht. dus eraf halen maar. Maar dat ging niet zo makkelijkHij legt vervolgens zn kaart in de vriezer, liet em ff afkoelen, probeerde opnieuw de sinkjes eraf halen en *krak* ze kwamen eraf.
Helaas voor hem kwamen bij die sinkjes ook meteen de RAM blokjes mee![]()
Bye Bye 500 euro!!
zie hier:
[afbeelding]
Hij vond het " een beetje jammer ".
IK KWAM NIET MEER BIJ