Laptop kwijt bij UPS?

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cossy nl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 11:13
Vandaag heb ik te horen gekregen dat mijn laptop "verdwenen" is bij UPS, ik had hem besteld via internet, netjes een tracking nummer gekregen en zo, alleen nu zijn ze hem kwijt bij UPS. Nou wordt er een onderzoek ingesteld, ze zeggen dat het maximaal acht werk dagen gaat duren. Nou is mijn vraag, heeft iemand hier ervaring mee? Voorheen had ik goede ervaring met UPS, maar dit is echt pruts werk.
greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:08

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Waarom is dit prutswerk? Fouten gebeuren overal. IMHO gaat het tot nu toe naar omstandigheden nog keurig. Zoals ik het daar lees zijn zel zelf met de mededeling gekomen en stellen ze ook zelf een onderzoek in.

Het is IMHO nog te vroeg om van prutswerk te spreken. Ze hadden immers ook gewoon kunnen zeggen dat hij nooit verstuurd was of dat jij hem al lang ontvangen had.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:19

-d-

Wees blij dat het 8 dagen is - er zijn vervoerders die 30+ werkdagen rekenen voor dit soort dingen. Het is effe vervelend dat je langer op je laptop moet wachten, maar wees blij dat het een verzekerde verzending is geweest ;)

En ja, dit soort dingen gebeuren helaas ; of je nou TPG, FedEx, DHL, UPS, DPD, TNT of elk ander logistiek bedrijf gebruikt, er kunnen altijd dingen fout gaan of stoute medewerkertjes bij zitten.

Succes in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cossy nl
  • Laatst online: 02-10 11:13
Ik noem dit prutswerk omdat vanochtend eerst beweerd werd dat het wel afgelevrt werd, toen was er opeens geen informatie over gister meer beschikbaar. Daarna was hij opeens toch niet geleverd en nu zijn ze hem gewoon kwijt. :| dus ja. Maar ik neem toch aan dat ze kunnen zien in welke auto/busje het gister vervoerd is, en dan achterhalen waar het nu is (dan wel niet via de chaufeur er van). Of denk ik nu wat te makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Laatst online: 04-07 10:10
Ja, kan inderaad gebeuren dat er iets misloopt maar daar zijn ze dan weer voor verzekerd. Hier eens meegemaakt dat een CD-ROM die dringend bezorgt moest worden naar Australië gestuurd was. Ze hadden de gemeente geloof ik verwisseld met het land.

Enige oplossing was dat de verzender een nieuw exemplaar stuurde want terugroepen ging een tijd duren. Ja dat heb je met die lange afstanden.

Hopelijk vinden ze hem snel terug of krijg je snel een nieuw toestel zonder verdere kosten en met wat geluk moet je zelfs geenv erzendskosten betalen. Want ik dacht dat je die terugkreeg als ze het pakket niet binnen de opgestelde termijn kunnen laten aankomen. Of ben ik hier verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 23:12

Turkish

zhé germans

Op het moment zijn ze het dus intern aan het onderzoeken, omdat hij waarschijnlijk om één of andere reden tussen het inladen in de auto en het fysiek thuis afleveren kwijtgeraakt is.
Als het een verzekerde verzending was dan moet je waarschijnlijk wat langer op je laptop wachten voordat je er wat mee kan doen, maar voor de rest vind ik de service en afhandeling van UPS altijd prima :)

Voor de rest is dit een geschil tussen jou en UPS en heeft dit weinig met CSL te maken, daarom ga ik er een slotje op zetten. Het is niet zo dat het niet lullig is dat je laptop kwijt is though, maar we kunnen er hier niets mee ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.