Toon posts:

Ik ben op zoek naar een Digital Edge F1 stuurtje... wie helpt mij op weg?

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ok ik ben ineens helemaal verslaafd aan NFS V en nu dacht ik ik koop me een stuurtje.

ik die review van die nieuwe guillemot gelezen, schrijft iemand eronder dat de rubber gaat afbladderen. hmmm denk ik, ik zoek door, en naast alle megarealistische sturen van $1100 enzo een prachtstuurtje gevonden van Digital Edge, adviesprijs is $349, maar hij is uitgevoerd met leer, en compleet uit staal gefabriceerd (wat de stabiliteit en duurzaamheid ten goede komt)

hij is ooit in '98 getest in de C!T, maar mijn vader is zo aardig geweest om alles voor '99 weg te zouten. als iemand die dingen nog heeft, plz zoek het ff op, was een massatest voor gamecontrollers.

als iemand me ook maar vooruit kan helpen, graag.
ik hoop dat het stuur nog leverbaar is, aangezien de site www.indysim.com (de US versie - site) niet echt bereikbaar is.

alvast bedankt.

Verwijderd

Ik heb ook zo'n stuurtje gehad. (welke na +- 1/2 jaar niet gebruikt te hebben het niet meer deed :( ) Ik woon in Ede en heb em daar bij Eijlander Electronics gezien. Dit stuurtje heeft , maar dat zal je wel weten, geen Force Feedback.

tel Eijlander : 0318-639 007

Moet je maar ff informeren.

Veel succes

Pieter

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt, ehm wat zijn je ervaringen met dit stuur (behalve dattie dood ging, zal wel foutje geweest zijn)

fijn ding?

force feedback boeit me niet, net of je in een F1 zo zit te shaken, not...

hoe duur wassie?

• bjorn
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
de zgn lite versie (of hoe heet die) ligt voor 79 pieken bij de regenboog (heerlen). Dit is niet die hele dure versie, maar de budget uitvoering (matige pedalen etc)

Verwijderd

Topicstarter
ja maar die wil ik liever niet...
eens kijken of ze de dure ook kunnen krijgen, bedankt voor de tip!

Verwijderd

Topicstarter
ehm ik ben ff bij www.regenboog.net langsgefietst, maar kon er niks van vinden...
ding heet trouwens de 'Compact' versie. Femme heeft er nog een review van. (de 2de review van Tweakers ooit :) )

gokje naar www.eijlander.nl was meteen een suc6 :) heb em een mailtje gestuurd, ben benieuwd.

Verwijderd

=INF=Psycho
"force feedback boeit me niet, net of je in een F1 zo zit te shaken, not..."

WEL dus!!....een F1 shaked ontzettend!!!
(vraag maar aan jos....)

Verwijderd

Topicstarter
de F1 zelf ja! niet je stuur! dat ding zit hardstikke vast!

Verwijderd

=INF=Psycho; denk je niet dat als de wielen een spoor zoeken (zeker nu met de groeven), het stuur ook erg onrustig wordt, let maar eens op bij een on-board camera, bij Ferrari en McLaren valt het nog wel mee, maar kijk maar eens bij Minardi, Prost of Jordan, die zijn erg onrustig.

• bjorn
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
het stuurtje staat ook niet op de website van de regenboog, maar er stond een partij in de winkel zelf.

Verwijderd

Topicstarter
weet ik wel, een F1 is geen limo nee. maar ik wil alleen een fatsoenlijk stuur, als daar dan ook nog FF in zit, leuk, maar ik wil een degelijk stuur met fatsoenlijke, onafhankelijke, stevige pedalen (dus niet als die guillemot ferrari)

Verwijderd

[QUOTE]de F1 zelf ja! niet je stuur! dat ding zit hardstikke vast!["/QUOTE]

Goed idee...stoel vibratie!!

Verwijderd

Topicstarter
is er wel hoor, paar jaar geleden al.

met diepe bassen gaat je stoel dan trillen (dus ook van je motor). zijn gewoon dingen die je op je stoel plakt.
Pagina: 1