Custom bootcd maken

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• moffermn
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-01-2025
Hallo ik wil zelf een custom boot cd maken.
Ik wil hier graag zelf een menu maken maar ik weet zelf niet hoe.
Wil er programma's zoals partition magic er op gaan zetten.
Ik wil graag zelf ook de muis gebruiken en liefst een makkelijk te gebruken interface.
en heb ook geen programming skills.

Alvast bedankt

Michael Offerman.

Verwijderd

BartPE is hetgene waar jij naar zoekt.

• moffermn
Het gaat over meerdere dos programma's die opgestart moeten worden in een menu structuur. En wil graag een custom menu hebben en niet iets voorgebakken.
Ik gebruik normaal een floppy emulatie programma met dos aansturing en dit verhindert het installeren van windows xp.

[ Voor 15% gewijzigd door moffermn op 16-09-2005 14:14 ]

Verwijderd

Je bedoelt dus eigenlijk een interface zoals de installatie van bijv Micrsoft Windows, maar dan 1 die je helemaal zelf kan opbouwen zeg maar?

• moffermn
Ik wil graag een interface gebruiken dat een muis ondersteunt. dat je bijvoorbeeld icoontjes aan kan klikken ofzo.

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Misschien heb je hier wat aan
[rml][ XP] Unattended CD Project deel 4[/rml]

Verwijderd

ga ff langs bij sphinx die weet het vast wel you know where you can find it ;)

• moffermn
Het is niet alleen om XP te installeren maar ook gewoon om dos tooltjes te starten zoals zero fill tools en partition magic.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

moffermn,

Ik mis in je topic eigen inzet - je geeft enigszins verwarrend aan wat je nou wil maar wat je daar voor al geprobeerd en gedaan hebt ontbreekt dan weer volledig in je topic en dat is toch echt een vereiste :)

Daarnaast zie ik niet zo goed wat het maken van een boot CD te maken heeft met Windows Operating Systems? In ieder geval - ik ga je topic sluiten, open gerust een nieuw topic waarin je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.