Toon posts:

DFI LAnPARTY UT NF4 Ultra-D kapot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dit systeem net nieuw ( behalve processor en voeding)

AMD 643200+
DFI LANPARTY UT NF4 Ultra-D
1 gig samsung ram
Ati X800XT
zalman 400 watt
thermaltake bigwater waterkoeling

ik heb dus een probleem: alles zit aangesloten en goed want de led's op het bord geven aan dat hij dram videokaart en cpu detecteert, alleen als ik hem aanzet flitst het beeld even aan en dan krijg ik no signal en gaat hij uit. Ook de Powerled van mijn pc blijft knipperen

nu is er water uit de koeling opgekomen maar toen stond de pc uit. dus het zal dat misschien wel zijn maar ik wil tog andere mogelijkheden elimineren aangezien als je hem laat testen bij alternate en hij is niet kapot dan betaal je 13.50.

de piep die hij geeft is ongeveer 2 seconden met een tussentijd van 4 seconden..

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2005 13:42 ]

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-05 21:13
als je dat water goed op hebt laten drogen, dus dat t weer helemaal droog is, en er liep toen geen elektriek zal dat niet zo`n ramp zijn geweest

Bovendien lijkt het me duidelijk dat je een probleem hebt, dus die 13.50 voor nix dokken zal wel meevallen :)

http://www.computerhope.com/beep.htm

daar kan je kijken wat voor betekenis die beep heeft

[ Voor 16% gewijzigd door Yofresh op 16-09-2005 14:03 ]

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:58

DataGhost

iPL dev

Ook als de pc uit staat (behalve als de 1/0 knop achterop de voeding uit staat of de stekker eruit is) staat er stroom op je moederbord. dikke kans dat je hiermee iets hebt kortgesloten. Probeer verder even je bios te resetten, en wat ik ook mis is of het systeem eerder al eens gewerkt heeft. Het zou namelijk zomaar kunnen dat je voeding ontoereikend is (weet ik niet zeker maar er is een kans) of dat een van de componenten zit te klieren.
Wat de piepjes die je krijgt betekenen is op internet wel te vinden, waarschijnlijk staat het in de handleiding van je moederbord.

Neem ook even de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door :) Dat is wel het minste dat verwacht wordt bij een dergelijk probleem. Als je dit al gedaan hebt moet je dat ook in je startpost vermelden, hoeven wij dat niet te verzinnen.