Mijn pc loopt sinds een maand ofzo om de zoveel tijd vast, meestal een paar keer per dag. Het gebeurt niet tijdens gamen of als ik er mee bezig ben maar meestal als ie idle is of aan het downloaden (vooral 's nachts). Ik heb ook sinds kort bij cs source dat ik ipv van 100fps ineens maar 12fps haal en vervolgens weer 100, erg iritant.
Mijn specs:
Asus a8n-sli deluxe
Athlon 64 3500 winchester afaik
2x512mb pc3200 twinmos dual channel
2x37GB WD raptor in raid0
2x200 GB seagate sata
Ik heb memtest halfuurtje laten draaien die kon niks vinden
Ik heb WD hdd check ofzo paar keer gedaan die kon ook niks vinden
Seagate lifeguard tools oid meerdere keren gedaan kon ook niks vinden
De temperaturen van de pc zijn naar mijn idee gewoon goed, ik heb een zalman 7000 geloof ik op de cpu en die word misschien 50 stressed.
Zalman vga cooler op vidcard en die word ook niet al te warm
Verder zitten er 7 casefans in en is de temp in de kast 40 graden ongeveer.
Ik heb de northbridge cooler destijds vervangen voor zalman en nu weer voor de vervanging van asus zelf, maakte ook geen verschil, tempsensor die erop zit geeft ongeveer 45 graden aan.
Ik heb ander geheugen geprobeerd, zelfde merk maar ander kitje, geen verschil ding liep nog steeds vast.
Ik heb geen andere vidkaart kunnen testen, alle anderen die ik hier heb zijn agp.
Ik heb een andere voeding, tagan 480 eps erop gezet, maakte ook geen verschil.
Ik gebruik bios 1013, en de nieuwste nforce.
Ben het nu onderhand wel beu maar ja heb hem zelf in elkaar gezet van verschillende leveranciers dus ik zal ook zelf moeten vinden wat er mis is:S
Mijn specs:
Asus a8n-sli deluxe
Athlon 64 3500 winchester afaik
2x512mb pc3200 twinmos dual channel
2x37GB WD raptor in raid0
2x200 GB seagate sata
Ik heb memtest halfuurtje laten draaien die kon niks vinden
Ik heb WD hdd check ofzo paar keer gedaan die kon ook niks vinden
Seagate lifeguard tools oid meerdere keren gedaan kon ook niks vinden
De temperaturen van de pc zijn naar mijn idee gewoon goed, ik heb een zalman 7000 geloof ik op de cpu en die word misschien 50 stressed.
Zalman vga cooler op vidcard en die word ook niet al te warm
Verder zitten er 7 casefans in en is de temp in de kast 40 graden ongeveer.
Ik heb de northbridge cooler destijds vervangen voor zalman en nu weer voor de vervanging van asus zelf, maakte ook geen verschil, tempsensor die erop zit geeft ongeveer 45 graden aan.
Ik heb ander geheugen geprobeerd, zelfde merk maar ander kitje, geen verschil ding liep nog steeds vast.
Ik heb geen andere vidkaart kunnen testen, alle anderen die ik hier heb zijn agp.
Ik heb een andere voeding, tagan 480 eps erop gezet, maakte ook geen verschil.
Ik gebruik bios 1013, en de nieuwste nforce.
Ben het nu onderhand wel beu maar ja heb hem zelf in elkaar gezet van verschillende leveranciers dus ik zal ook zelf moeten vinden wat er mis is:S