Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Antivirus] Simpele Managed Virus scan op webserver?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In het verleden hebben we altijd Netshield geinstalleerd op onze webservers, nu installeren we een nieuwe en tot mijn grote schrik kan ik Netshield niet meer vinden op de mcafee website.

Het lijkt erop dat de standaard virusscan software van mcafee nu ook geschikt is voor file/webservers:
http://www.shopmcafee.com...CUR=840&PGRP=0&CACHE_ID=0

Welk virusscanner gebruiken jullie op Windows 2003 webservers en MS-SQLserver database servers?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit lijkt me meer iets voor Beveiliging & Virussen - een heel forum toegeweid aan dit soort zaken :)

Windows Operating Systems >> Beveiliging & Virussen

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:23

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Wij hadden eerst inderdaad ook Netshield. Met de migratie naar 2003 Server hebben we McAfee Virusscan Enterprise 8.0i draaien. Lijkt erg veel op Netshield maar heeft wat extra zaken er bij zitten:
- poortfiltering
- anti-spyware
- buffer overflow protectie

Installatie ging soepel en het draait allemaal goed. Mocht je dus bij McAfee willen blijven dan is dit een optie.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.