Toon posts:

Keyboard gedoe

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen flauw idee naar welke termen ik moet zoeken, dus weet ik ook niet of dit probleem al opgelost is, dus zal ik het proberen uit te leggen:

Als ik de ~, `, ", ^, en ' toetsen wil gebruiken, moet ik altijd de knop twee keer indrukken voordat het op mijn scherm verschijnt, en dan krijg ik meteen twee keer hetzelfde teken op mijn scherm. Dit is behoorlijk lastig, sinds het onnodig moeilijk wordt om de console in CS:S te gebuiken. En ik maak onnodige fouten in The Typing Of The Dead. Hoe kan ik het toetsenbord instellen dat ik maar één keer op de knop moet drukken om een van deze tekens één keer op mijn scherm te krijgen? Ik kon geen relevante dingen vinden in de toetsenbord instellingen.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Algemene windows faq *oud*
Dit al geprobeerd?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:14

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Je keyboard layout op "Engels (Verenigde Staten)" in plaats van VS internationaal zetten.

Hier stond een dode link.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

- dit is met ook maar minimale zoekwerk te vinden (op GoT, met Google of zelfs op het Computer Idee forum...)
- softwarevragen graag niet in hardwarefora dumpen :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.