Ik zit met een erg raar probleem..
Ik zit hier met een computer, heb ik een netwerkkaartje in moeten bouwen omdat die mensen ADSL wouden enzo, je kent het wel
bellen ze op dat de netwerkkaart niet werkt, ik daar heen.. blijkt dat ie helemaal niet meer te vinden is! In Apparaatbeheer totaal niks..
Dus ik dacht, nou ja.. kan gebeuren, ik doe er een nieuwe in
mooi niet dus, de pc wou geen DHCP accepteren
en de muis liep ook soms een seconde ofzo vast.
Ik dacht, hmm ligt miss aan de modem dat DHCP niet werkt, laptopje derop, modem werkt perfect
en toen.. liep de pc helemaal vast en kon niet meer booten
nu heb ik de pc opnieuw geinstalleerd en werken de netwerk pci kaartjes niet
Nu ik een USB adapter erin doe, herkent ie em perfect, DHCP lukt ook.. alleen na een tijdje kapt ie ermee en moet ik dat ding er weer opnieuw inpluggen!
Waar zou dit aan kunnen liggen? ben bang dat het een duur grapje word...
Ik zit hier met een computer, heb ik een netwerkkaartje in moeten bouwen omdat die mensen ADSL wouden enzo, je kent het wel
bellen ze op dat de netwerkkaart niet werkt, ik daar heen.. blijkt dat ie helemaal niet meer te vinden is! In Apparaatbeheer totaal niks..
Dus ik dacht, nou ja.. kan gebeuren, ik doe er een nieuwe in
mooi niet dus, de pc wou geen DHCP accepteren
Ik dacht, hmm ligt miss aan de modem dat DHCP niet werkt, laptopje derop, modem werkt perfect
en toen.. liep de pc helemaal vast en kon niet meer booten
nu heb ik de pc opnieuw geinstalleerd en werken de netwerk pci kaartjes niet
Nu ik een USB adapter erin doe, herkent ie em perfect, DHCP lukt ook.. alleen na een tijdje kapt ie ermee en moet ik dat ding er weer opnieuw inpluggen!
Waar zou dit aan kunnen liggen? ben bang dat het een duur grapje word...