Celeron onderclocken

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• klikos
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-01 20:48
Hoi,

ik heb gisteren een asus terminator gekocht met een celeron 2,26 ghz. Nu vraag ik me af hoe ver ik hem moet onderclocken om zonder fan te draaien en dus met een heatsink erop.
Hij gaat gebruikt worden als mail/web server en leach bak.

Iemand enig idee?

Verwijderd

klikos schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 08:45:
Hoi,

ik heb gisteren een asus terminator gekocht met een celeron 2,26 ghz. Nu vraag ik me af hoe ver ik hem moet onderclocken om zonder fan te draaien en dus met een heatsink erop.
Hij gaat gebruikt worden als mail/web server en leach (Neem aan dat dit leech moet zijn ;) ) bak.

Iemand enig idee?
Probeer gewoon... Zet hem op 1 ghz en ga dan steeds hoger met pasive koeling... En tja, wat ik je verder nog mee kan geven is dat je toch zeker een case fan moet plaatsen of je moet het mobo zo op de grond leggen... want zonder airflow kan hij moeilijk zijn warmte kwijt...

• klikos
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-01 20:48
Heb je nog een voorkeur voor een bepaalde fan, ik ben namelijk een complete n00b op dit gebied? Hij moet zo stil mogelijk zijn..

edit: en natuurlijk is het leech 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door klikos op 16-09-2005 09:09 ]

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Tsja.... een zo stil mogelijke fan wordt toch wel erg vaak besproken hier :) Verder is het gewoon hetzelfde als normaal overklokken... Je zal gewoon moeten kijken hoe ver je kan komen met deze koeling :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Dit topic is gesloten.