Ik baal want ik heb twee pentium 100s staan die ik wilde gaan gebruiken als Unix servertjes maar nu blijken ze het allebei niet meer te doen.
1 doet niets, voeding misschien kaduuk.
1 doet nog wel iets met z'n harddisk, maar geeft geeneens een videosignaal. Het lijkt wel of hij geen processor vindt.
Toch kan het volgens mij geen enorm probleem zijn want ze hebben het allebei als een zonnetje gedaan voor ik ze een hele poos geleden in de kast zette.
Als je een van deze twee PCtjes maken kunt, of de gouden tip hebt, twee kratten bier.
Voor allebei vier kratten bier.
Als er nieuwe onderdelen voor moeten worden gekocht, mag. Ik ben erg aan ze gehecht..

Ik ben programmeur maar met hardware kom ik niet zo ver, vandaar.
Ik woon in Leiden.
PLEASE HELP!
1 doet niets, voeding misschien kaduuk.
1 doet nog wel iets met z'n harddisk, maar geeft geeneens een videosignaal. Het lijkt wel of hij geen processor vindt.
Toch kan het volgens mij geen enorm probleem zijn want ze hebben het allebei als een zonnetje gedaan voor ik ze een hele poos geleden in de kast zette.
Als je een van deze twee PCtjes maken kunt, of de gouden tip hebt, twee kratten bier.
Voor allebei vier kratten bier.
Als er nieuwe onderdelen voor moeten worden gekocht, mag. Ik ben erg aan ze gehecht..
Ik ben programmeur maar met hardware kom ik niet zo ver, vandaar.
Ik woon in Leiden.
PLEASE HELP!