Toon posts:

MDA Compact: probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezers,

Gisteren heb ik me vriendin blij gemaakt (dacht ik) om haar via een marktplaats advertentie een MDA compact ( van t-mobile) te geven. Echter thuis gekomen en haar simcard in de telefoon gezet blijkt het apparaat niet te kunnen bellen. Boven staat ook dan en soort sataliet trechter met een uitroepteken. Na 3 minuten gewacht te hebben gaf ik de hoop op. Wat is er in hemelsnaam aan de hand?. De simkaart is van t-mobile en ook de verkoper zei dat ie unlocked was.

Ben ik belazerd of ?

Hebben jullie een oplossing ?

M.v.g

Paul

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-02 19:54

klaaz

it's me!

gelocked vrees ik. Er schijnt echter wel een rommetje op het net te vinden te zijn waarmee je een ge-unlockte telefoon hebt. Of gewoon T-mobile bellen en de situatie uitleggen. Na een jaar worden telefoons meestal gratis unlocked door de telco.

Mooi he, dat GoT. 3:14 een vraag stellen en 3:19 een antwoord :)

[ Voor 13% gewijzigd door klaaz op 16-09-2005 03:19 ]

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:59
Klaaz schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 03:19:
gelocked vrees ik. Er schijnt echter wel een rommetje op het net te vinden te zijn waarmee je een ge-unlockte telefoon hebt. Of gewoon T-mobile bellen en de situatie uitleggen. Na een jaar worden telefoons meestal gratis unlocked door de telco.

Mooi he, dat GoT. 3:14 een vraag stellen en 3:19 een antwoord :)
Gelocked, of ge-unlocked. Dat maakt niets uit, want hij heeft een T-Mobile simkaart én een T-Mobile sim-locked toestel..
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 03:14:
(..)compact ( van t-mobile) te geven. (..) De simkaart is van t-mobile (..)

Verwijderd

Topicstarter
Dus het heeft niks te maken met een flash update ?
Dacht namelijk zelf aan dat iemand een verkeerde flash update erop heeft gezet waardoor dat ding netwerk kuuren heeft ?
Of is het echt gewoon het lock probleem ?

Paul

Verwijderd

Topicstarter
Nog even een toevoeging op het vorige berichtje :

Dus het heeft niks te maken met een flash update ?
Dacht namelijk zelf aan dat iemand een verkeerde flash update erop heeft gezet waardoor dat ding netwerk kuuren heeft ?
Of is het echt gewoon het lock probleem ?

Als ik dus op het icoontje boven aan druk met de trechter en de uitroepteken dan kan ik bij Phone zoeken naar een current netwerk dan krijg ik de volgende melding

"Netwerk error"
Unable to register onm selected network. Choose another network, or disconnect your data connection and try again.

Dit heb ik zowel met de t-mobile kaart als met me quik kaart (prepay)

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:46

SeatRider

Hips don't lie

sylvesterrr schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 04:04:
[...]
Gelocked, of ge-unlocked. Dat maakt niets uit, want hij heeft een T-Mobile simkaart én een T-Mobile sim-locked toestel..
[...]
Toch wel. Tmobile abo of prepay kunnen verschillende lockcodes gebruiken.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Verwijderd

Topicstarter
Mensen kom net van de T-mobile store , en die knakker achter de balie zei na een hard reset dat er iets mis mee was.. ?

uhmm ok ? hij begon snel al over de garantie te mekkeren etc..

tja dus met de simkaart van hun werkte het ook niet en nu ?
Pagina: 1