Ervaring internet bestellen Amerika

Pagina: 1
Acties:

• juani
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06-2024
Er is een Amerikaanse site die vrij goedkoop Computers en Handware, maar ook audio en video apparatuur levert. Ik wil even duidelijk zeggen dat dit geen spam is, ik vraag alleen naar ervaringen.

De site waar ik op zat lijkt op het eerste opzicht best nep, maar als je verder kijkt hebben ze goeie koopjes voor een goeie prijs, en ze zeggen dat je niet alleen vanuit amerika hoeft te kopen. Ik zag het op de site van Edirectclub.

Heeft er iemand via zo'n dergerlijke site bestelt en is het werkelijk aangekomen???

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-02 22:10

Piggen

Lekker bakkie

Als je dan ook even de URL geeft :)

Maar mij lijkt dat je met verzendkosten en invoerbelasting toch al wel aardig in de buurt van de Nederlandse prijs komt. Om maar niet te spreken van de garantieperikelen als je apparatuur kapot gaat en de fabrikant geen wereldwijde garantie geeft.

Overigens:
[google=Edirectclub] geeft nou niet echt veel vertrouwen in die toko :/

[ Voor 14% gewijzigd door Piggen op 16-09-2005 00:23 ]

Verwijderd

Vergeet niet dat Amerika 110V heeft. Ook de invoerkosten/belastingen zorgen er vaak voor dat je prijsverschil direct weg is.

• GoT
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 12:47:
Vergeet niet dat Amerika 110V heeft.
+ NTSC => video apparatuur.

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

• juani
  • Laatst online: 24-06-2024
Sorry dat ik de site niet gaf, maar dan gaat iedereen opeens weer roepen: Spam. De site is http://www.edirectclub.com

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

We are now offering eDirect Club memberships – normally a $99.95 value – for $19.95, and are now including your choice of a FREE Apple iPod, Samsung 17" LCD Monitor, or a Sony PSP ... a total retail value of over $200

tuuuuuuuuurlijk

Verwijderd

Ik zou eens gaan google'n

klik

Verwijderd

Pff, het is toch meteen duidelijk dat dit scam is.

PSP = 90 dollar
Xbox = 59 dollar
17" tft = 67 dollar

Beetje onnodig om hier een topic over aan te maken, aangezien dit gewoon nep is.

Verwijderd

Nja, ik heb zelf wel al meerdere keren pc onderdelen in Amerika besteld en allemaal prima aangekomen.

Zo heb ik voor m'n pa bijvoorbeeld een AMD Athlon 64 3200+ gekocht voor nog geen 100 Euro een paar maanden terug =)

EDIT: Het is geen scam maar een service waar je voor een jaar moet aanmelden voor $19,95 per maand, en dan kun je met dat membership dus die producten voor die prijzen krijgen. (Let wel op, de prijzen zijn ex btw!)

Note voor goede prijzen in de vs: http://www.pricewatch.com

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2005 19:12 ]

Pagina: 1