Toon posts:

Opzeggen HCC lidmaatschap ondanks abbo HCC!Net ADSL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Adsl bij HCC!Net en ik ben ook lid van HCC (zoals verplicht bij het aangaan van het Adsl contract).

Nu ben ik net gewijzigd van Adsl Light (KPN) naar Adsl L (Tiscali), per 19 september wordt ik vergezet. Mijn jaarcontract voor Adsl gaat dus rond deze datum in (dit zou m.i. dus ook de peildatum moeten zijn voor het HCC lidmaatschap). Verder stop ik na 1 jaar met dit abbo en neem ik een ander.

Nu wil ik eigenlijk lid af worden van HCC. Hier loopt mijn jaarcontract af op 1 februari.

Mijn vraag is niet of je Adsl van HCC!Net kan hebben zonder HCC abbo maar of ik (in mijn specifieke situatie) bij opzegging van HCC per 1 februari 2006 nog kan internetten via mijn HCC!Net Adsl L aansluiting t/m september 2006.

(ik heb al gezocht op de site van HCC!Net en uitgebreid via Google)

Verwijderd

Topicstarter
Is er niemand die dit weet? De HCC!Net helpdesk weet het i.i.g. niet! (tenminste, niet degene die ik gesproken heb)

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Heb je een mailtje gestuurd naar de financiele afdeling van de HCC???
Of naar de afdeling Abbo's??
Of naar deze info@hccservice.nl ?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een mailtje gestuurd naar helpdesk@hccnet.nl.

Edit: het gaat mij om HCCNet omdat ik me dus afvraag hoe zij reageren als ik geen lid meer ben.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2005 11:59 ]

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Probeer dat info adres eens...
Van de HCC site:
hcc!service info@hccservice.nl Voor administratieve vragen aan hcc (lidmaatschap, aanmelden)

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 23:23:
Ik heb Adsl bij HCC!Net en ik ben ook lid van HCC (zoals verplicht bij het aangaan van het Adsl contract).
Die gedwongen koppelverkoop was voor mij reden om weg te gaan bij HCC. Walgelijk dat een club die zegt de belangen van computergebruikers te behartigen zich zo verlaagd(e).

Ik heb begrepen dat je geen abonnement meer hoeft te hebben, sinds ze met XS4all gefuseerd zijn. Misschien dat je daar eens een beroep op kan doen? Anders gewoon een briefje sturen dat je graag gebruik blijft maken van hun ADSL diensten maar niet langer lid wenst te zijn van hun club.

Succes!

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Pagina: 1