Goed, hier werkt het nog steeds niet fatsoenlijk. Diverse websites onbereikbaar (trouw.nl, hotmail, versatel.nl, penny-arcade.com eva), msn en icq werken beiden niet, Google Talk ook niet. Skype wel (in iedergeval inloggen).
Ik heb overigens de
storingspagina van Versatel gevonden, die staat op een andere server (www2), en daar kan ik wel bij.
Er was een storing op het 20mbitgebeuren, en dit stond er nog steeds:
Storing Versatel Go, Lite, Basis en Extra diverse Regio's (17-09-2005)
Storing Versatel Go, Lite, Basis en Extra diverse Regio's (17-09-2005) Klanten met het Versatel Go, Lite, Basis en Extra abonnement kunnen in de diverse regio's problemen ondervinden met hun ADSL-verbinding.
De storing zal zo spoedig mogelijk worden verholpen.
Begintijd: 11:45 uur.
Verwachte eindtijd:onbekend
Versatel biedt haar excuses aan voor eventueel ongemak.
Nu loopt onze storing al sinds donderdagavond, en hebben ze het hier alleen maar over 'sinds kwart voor twaalf zaterdag', en heel fijn een onbekende eindtijd erbij. Ik ga er vanmiddag maar weer even over bellen, halve informatie geven is ook een vak.
Ik ben overigens ook aan het kijken naar een andere aanbieder, xs4all is dan wel 5 euro per maand duurder, maar heeft wel een fatsoenlijke storingspagina en staat sowieso veel hoger in mijn achting dan die grapjassen van Zonnet/Versatel/Tele2. En je krijgt korting op een Mac Mini, en ons abo loopt ergens in oktober/november af.
En ze hebben en
veel vriendelijkere verlengingspolicy:
7. Een ADSL abonnement bij XS4ALL wordt afgesloten voor een periode van 12 maanden, met na deze periode een stilzwijgende verlenging van telkens 1 maand. Bij een opzegging binnen de contractsperiode van 12 maanden worden de resterende abonnementsgelden middels een eindnota aan u in rekening gebracht.
[update]go.icq.com werkt hier inmiddels weer. Ik kan alleen nog niet inloggen

.
[update]De helpdesk heeft inmiddels een standaard bandje die meldt dat er een storing is tussen KPN en Versatel en dat het zo spoedig mogelijk opgelost wordt.
[
Voor 22% gewijzigd door
Tarin op 19-09-2005 14:12
]