Toon posts:

PC loopt finaal vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi tweakers,

Ik heb sinds kort een nogal irritant probleempje...als ik gewoon wat met de pc aan het doen, niets intensiefs ofzo, dan slaat hij ineens helemaal vast. Muis beweegt niet meer, toetsenbord reageert niet meer, het enige wat ik dan nog zie is beeld. En meer niet. Het gaat om:

Celeron 2.00 Ghz
MSI 645 mobo
256MB DDR 333 Geheugen
30GB HDD

Komt dit vaker voor? en is hier wat aan te doen?

Bedankt alvast.

Gr. Jan

Verwijderd

Na hoeveel tijd gebeurt dit?

Je geeft wat weinig informatie in je topicstart; welk OS draai je, wat heb je zelf zoal geprobeerd, is dit altijd al zo geweest, hoe lang is het al, etc.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2005 20:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het systeem draait op een Winxp Pro Sp1 OS. Ik heb er zelf nog niets aan gedaan omdat ik simpelweg niet weet waar ik moet beginnen. Als hij vastloopt is het enige wat ik kan doen rebooten en als hij opnieuw opstart looptie weer als een zonnetje. Systeemtemperaturen zijn gewoon normaal en acceptabel.

Gr. Jan

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:44

breinonline

Are you afraid to be known?

Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 20:56:
Komt dit vaker voor? en is hier wat aan te doen?
Geen idee, heb je het vaker? :+

Werk de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door, dat geeft een goede leidraad waar te beginnen.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Topicstarter
Heb t gevonden. In bios stond AGP-aperture size op 128MB. Heb deze naar 64MB gezet, sindsdien geen probs meer.

Gr. Jan