Titels en plaatjes in je webcam invoegen...

Pagina: 1
Acties:
  • 1.758 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik ben opzoek naar een programma die titels en texten, en/of ook plaatjes kan toevoegen in je webcam... (dus dat andere dat ook op msn kunnen zien)

Kent iemand zo'n programma, want ik heb wheresjames webcam publisher, maar dan kan ik niet op msn mijn webcam starten :S

Grtz FiXeR.nl

===EDIT===

Nu heb ik zo'n programma, maar als ik nu me webcam wil starten op MSN krijg ik deze meldig:

Het gesprek kan niet worden gestart omdat de camera al in gebruik is of niet is aangesloten. Zorg ervoor dat de camera beschikbaar is en probeer het opnieuw.

Je hebt de uitnodiging om kijken met de webcam te starten, geannuleerd.

weet iemand hoe je dus 2 keer kan uitzenden?

[ Voor 43% gewijzigd door FiXeR.nl op 17-09-2005 19:59 . Reden: Nieuw probleem :Y) ]

• FiXeR.nl
  • Niet online
:) Ik heb ooit zo'n programma gehad schiet me te binnen, ik ga even op zoek!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:49
fakewebcam bijv.

• FiXeR.nl
  • Niet online
zoiets, maar dan met je eigen webcam. Dus tekst in je eigen webcam!

• msG-Gsm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07-2025
Gebruik google! ik zelf gebruik WebcamXP voor dit soort doeleinden

• FiXeR.nl
  • Niet online
google heb ik al geraadpleegd. Maar ik zou zo niet 1 2 3 niet weten op wat ik moet zoeken, ik heb al verschillende criterea geprobeert!

• FiXeR.nl
  • Niet online
UPDATE, BEGIN POST AANGEPAST

Nieuw probleem :)

Verwijderd

ik heb ook ff zitte teste, ik heb die webcamxp gedownload maar hoe stream je in hemelsnaam via msn????

• FiXeR.nl
  • Niet online
nou ik wel in de onderhoeken de tijd, en een ati logo(watermerk), Maar ik kan maar op 1 programma de webcam aanzetten, dus alleen msn, of alleen webcamXP

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 23:56

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Wanneer je zo'n soort progje gebruikt fungeert het als een soort proxy. Het programmatje gedraagd zich zelf ook weer als een webcam. Je MSN zul je dus aan dat programmatje moeten linken ipv je werkelijke webcam. Waarschijnlijk zul je dus ergens bij MSN een andere bron in moeten stellen.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• FiXeR.nl
  • Niet online
Ik zal eens even kijken :)

Verwijderd

iemand enig idee dan hoe je webcamxp aan msn linkt? ik vind het namelijk nergens, en fixer blijkbaar ook niet :'(

Verwijderd

lees net dat je webcamxp niet als source voor msn webcamfunctie kunt gebruike:(

kent iemand een gratis programaatje dat dit wel kan?

• FiXeR.nl
  • Niet online
Ik heb het wel ooit gekunt met een prog :P

• FiXeR.nl
  • Niet online
Dit topic schiet ook niet op :(

Verwijderd

In een komende versie van splitcam word e.d functie ingebouwd. Het program werkt als een soort virtuele camera die het beeld van jou webcam unlockt en er voor zorgt dat meer als 1 programma de stream kan gebruiken.

• FiXeR.nl
  • Niet online
maar het is nog steeds niet gelukt :(

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

[I&T] -> [SA]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• FiXeR.nl
  • Niet online
En nu? niemand die iets weet?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:21

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

zover ik weet, heeft MSN een eigen webcam"overdracht/server", als je met elk ander programma de cam laat weergeven is de cam dus gewoon in gebruik. Die melding is dus vrij logisch.

Misschien dat MSN plus hier iets aan kan doen?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Is er nu echt nergens een webcam emulator te vinde waarmee je videos via webcam kunt streame...??? het principe lijkt me toch niet zo moeilijk. Ik vind raar dat ik er zo weinig over vind. Ik heb wel geen idee hoe ik moet zoeken eigelijk. Hoe noem je zon ding eigelijk... webcam simulator,emulator,...

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://www.fakewebcam.com/

werd al eerder genoemd hoor..
Use fake webcam to play you pre-recorded videos on instant messengers (Yahoo, MSN, Paltalk etc) while chatting. It can even broadcast one single movie to all the messengers at the same time.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

EN gratis ;)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ik heb dat programma zojuist getest op mijn 2 PC's met MSN. Inladen van een 800mb Avi duurt even, maar op PC2 kon ik de film lekker volgen (puur webcam, geen geluid/beeld getest). Nadeel wat ik alleen gevonden heb.. je blijft geluid horen van de film op de PC die het programma heeft draaien.

• FiXeR.nl
  • Niet online
Nee,, ik zoek een "programma waar je plaatjes en titels IN het beeld van je webcam kan zetten" Dus watermerken, niet een filmpje... Maar gewoon plaatjes die half transparant zijn, en je jezelf nog gewoon kan zien!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Nee,, ik zoek een "programma waar je plaatjes en titels IN het beeld van je webcam kan zetten" Dus watermerken, niet een filmpje... Maar gewoon plaatjes die half transparant zijn, en je jezelf nog gewoon kan zien! :S:S?

• FiXeR.nl
  • Niet online
Nee,, ik zoek een "programma waar je plaatjes en titels IN het beeld van je webcam kan zetten" Dus watermerken, niet een filmpje... Maar gewoon plaatjes die half transparant zijn, en je jezelf nog gewoon kan zien! :S:S?

ANTWOORD?

• FiXeR.nl
  • Niet online
Jullie helpen ook niet mee

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-08 22:05

Koppensneller

winterrrrrr

Als ik gewoon even zoek op Google met "webcam watermark" is dit de 4e of 5e hit:

http://www.tincam.com/

Misschien dat je dr wat aan hebt :)

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 23:23
Anders doe je ff niet zo irritant :|
Pagina: 1