Ik heb hier een HP Netserver LH3 staan met 5 SCSI schijfjes van 9.1GB op 10k (op de HP NetRaid Controller), nu staat op de eerste set van twee (gemirrord, ff kwijt welke RAID nr dat was 0 of 1?) een installatie van Windows 2003 Small Business edition. Deze functioneert alleen niet helemaal naar behoren, en na lang zoeken ben ik tot de conclusie gekomen dat een fresh install de enige oplossing is. Nu is er natuurlijk een hoop data (email, documenten, users) die ik wil behouden. Hoe ik dat softwarematig allemaal moet oplossen hoort natuurlijk niet thuis in OM, maar het hardware probleem waar ik tegenaan loop is dat ik de install van MS wil behouden als secundare schijf, en op de primaire 2 (ook gemirrored) windows wil installeren. Dan moet op de een of andere manier de eerste set omgewisseld worden met twee andere schijven die ik dan ook op mirrorred zetten. Ook wil ik de twee schijven waar nu windows op staat er tijdens de nieuwe install niet in hebben, zodat de nieuwe install van windows ook de driveletter C: krijgt toegewezen.
Dit is allemaal niet zo'n probleem, alleen wil ik zeker weten of en hoe ik dan weer die originele set er tussen kan krijgen, alleen dan op SCSI poort 2 en 3 (ipv 0 en 1), zodat ik weer bij de data kan die er nog op staat.
Dit is allemaal niet zo'n probleem, alleen wil ik zeker weten of en hoe ik dan weer die originele set er tussen kan krijgen, alleen dan op SCSI poort 2 en 3 (ipv 0 en 1), zodat ik weer bij de data kan die er nog op staat.
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination