Toon posts:

Probleem met Freezes ( storend geluid ineens)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De titel klinkt nogal vaag maar ik zal het proberen uit te leggen,

( Specs staan in mijn sig, alleen heb ik geen X850 meer maar een 6800 GT laatste drivers.
Dat geld voor alles, hou mijn pc up to date,

Nu ben ik dus aan het werken op mijn pc, gewoon WORD, PhotoShop, Imageready en alles werkt lekker snel, ( net als altijd ) ook staat Windows Media PLayer aan, verder niks !! Zitten wel 6 USB apparaten op mijn pc aangesloten, Dus verder niks extreems. De temps zijn rond de 45 graden. dan ineens uit het NIETS een enorme herrie door mijn speakers en klaar, hij doet niks meer, geen CTRL ALT DEL niks !!! En een enorme K*T geluid dat maar door blijft gaan, het is me nu al een paar keer overkomen (alleen vandaag) kan me gewoon niet permiteren als er ook maar iets met mijn scriptie gebeurd ( 130 pag). Komt iemand dit bekend voor? Ik zat zelf aan de TEMPS te denken dat het niet goed wordt weergegeven, maar de luchtkoeling is gewoon altijd super goed geweest,

Hoop een reactie te krijgen, als jullie nog iets moeten weten hoor ik het wel,

Nu wilt het zo zijn dat ik met mijn afstudeer scriptie bezig ben.

EDIT 1:

AMD Athlon 64 3500+
MSI K8N Neo Platinum
Crosair XMS XLTP3200 1024mb DDR 400
MSI NX6800 GT
PSU: Thermaltake Butterfly edtion 480W Pure Power

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2005 19:56 ]

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:24

Thandor

SilverStreak

Vermeld de specificaties van de PC in de startpost. Verwijzen naar een signature die zelfs verouderd is heeft een groot nadeel : De signature is over 2 jaar al lang weer veranderd, iemand met hetzelfde probleem kan dan niet zien welke specificaties jij hebt.

Overigens moet je ook méér specificaties geven. Wat voor voeding (Aantal Watts + Merk & typenummer vermelden) zit er in het systeem ?

Ik lees ook dat je de nieuwste drivers gebruikt voor alles. Nieuwer is niet altijd beter.

Tevens wil ik vragen sinds wanneer je de problemen hebt. Je hebt eerst die Radeon X850XT PE gehad, had je toen ook al problemen ?

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Verwijderd

Topicstarter
Nee heb nooit problemen met mijn pc gehad, na het installeren van mijn GT terug heb ik een clean windows gedaan.
Specs in mijn start post gezet btw.

Voeding:
Vcore: 1,50 v
3.3 volt lijn : 3.39v
5volt lijn: 5.11v
+12volt lijn: 11.96

• Mafkees
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Heb je zelf al dingen ondernomen om het probleem weg te filtereren? Komt het probleem ook voor als je enkel windows draait en geen programma? Hoe lang duurt het ongeveer voordat je dit probleem krijgt?

Verwijderd

Al je drivers etc eens ge-update, draai je de laatste BIOS versie?
Probeer eens een goedkope geluidskaart (je hebt er al voor 10 euro) en zet die onboard crap eens uit, kan het misschien ook oplossen.

Verwijderd

Topicstarter
Nou geluidskaart gebruik ik al niet onboard,

Maar op de reactie van "Markov"
Het viel me inderdaad op dat het alleen tijdens windows gebeurd, omdat mijn pc altijd super heeft gedraaid geloofde ik niet dat het iets hardware matig is, daarom ben ik gaan zoeken onder de software, het blijkt dat dus het alleen tijdens Windows Media PLayer gebeurd, heb het nu 3 x gehad, iedere keer zat ik net in windowns media player, ( ongeveer 3 gb aan muziek laad hij dan ) en het gebeurd dan ongeveer na 20 minuten, niet een bepaald liedje.

Hardware heb ik zelf nog niks aan gedaan omdat ik daar niet echt in geloof? of toch wel naar kijken ?
Pagina: 1