Logboek in XP ivm het online zijn op internet?

Pagina: 1
Acties:

• rooy020
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-08 00:51
Bestaat er een logboek in XP waarmee je kan kijken wanneer mijn kinder op internet gaan en voor hoe lang? Of is daar speciale software voor om dit bij tehouden, ik wil graag weten hoe lang mijn kinderen op het intenet zitten wanneer ik aan het werk ben.

een bezorgde vader :?

Verwijderd

Zoiets zit niet standaard in XP, je kunt wel zien welke sites ze bezocht hebben door de history te bekijken. Wil je weten hoelang ze op internet zitten dan zul je met andere tooltjes aan de gang moeten gaan. Deze tools zullen vast wel via google te vinden zijn.

• jnice
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
ik zou ook even aangeven op wat voor manier je verbinding maakt, en welke browser je gebruikt

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:38

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik dacht dat KPN eens zo iets heeft gehad. Dat was nog uit de tijd dat breedband internet nog in opkomst was, en iedereen nog via een inbelmodem surfte. (misschien wil je het daar ook voor gebruiken, dat weet ik niet)

Ik heb dat programma nooit zelf gebruikt, maar ik dacht wel dat dit kon. Ik ga iig eens op zoek.

[edit]:
Ik heb een link gevonden bij HetNet (de eerste willekeurige provider die me te binnen schoot): je kunt (zoals bij voor zover ik weet, alle internet providers) online de rekening bekijken, en het internetgebruik. Vaak is dat alleen het datagebruik, maar als je inbelt kun je ook de tijden bekijken. Lees hier meer.

[ Voor 51% gewijzigd door DrivinUCrazy op 15-09-2005 19:05 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kan software zoals DUMeter dit niet heel mooi? Verder zijn er erg veel eenvoudige trafficloggers die je hiervoor kan inzetten :) Wat had je zelf al gevonden? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:38

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Idd, DuMeter (ik draai het zelf ook 8)7 ) kan dit ook. Ik had alleen niet door dat het (vast alleen bij inbelverbindingen) ook de tijd kon bijhouden. Ik gebruik het zelf alleen om de snelheid en het dataverkeer bij te houden.

[ Voor 2% gewijzigd door DrivinUCrazy op 15-09-2005 19:09 . Reden: verkeerde ubb code ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Pagina: 1