[MSN] Geen smileys in schermnamen? *

Pagina: 1
Acties:

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:29

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Ik ben nog een touwe msn 6.2 gebruiken, gewoon omdat ik die andere poespas niet wil of niet nodig heb.

Nu kwam ik laatst tot de ontdekking dat mijn contactpersonen nu standaard staan geordend op e-mail adressen (ik heb er totaal niets aanveranderd) ipv op schermnaam, dus ik weer terug zetten, maar als ik msn minimaliseer en weer oproep (op willekeurig tijdstip) staat het er net zo hard weer op e-mail..

Nu zie ik vanaf gisteraovnd ook geen smiley`s in de msn schermnamen, dit is allemaal compleet over door gebruik van 7.0 (zelf getest)

Wat heb ik gedaan":
-Diverse malen msn 6.2 hersteld, verwijderd, en opnieuw geinstalleerd
-Msn 7.0 geprobeerd, probleem opgelost maar daar heb ik dus een schijt hekel aan

Mogelijke oplossing:
eventuele overstap naar trillian, heb ik gedaan maar ik vind het 10x bagger, enkel voor icq is dat goed te pruimen.

Is dit totaal nou een truuk van MS of wat?

Ik kreeg van iemand de tip om eens te scannen op virussen etc maar helemaal nix, adaware, hitman pro2 gedraaid allemaal clean.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• CyberThijs
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:51
Heb je MSN Plus! draaien? Daar zit namelijk een functie "Aangepaste schermnamen" in, die vereist dat je "E-mailadressen weergeven" hebt aanstaan. Deze zet hij zelf automatisch om..

Misschien zit daar je probleem?

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-04 20:04
En het niet meer werken van transparancy in custom emo's sinds versie 6.2.0208 (in 6.2.0205 werkte dit nog..) heb je ook nog ;)

Heb soms ook het idee dat microsoft expres wat bugs erin heeft laten sluipen bij 6, zodat meer mensen over stappen op 7. No thanks, hoef geen kermis op mn pc |:(

edit: En als alternatief, bekijk GAIM ook eens :)

[ Voor 15% gewijzigd door geez op 15-09-2005 18:24 ]

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:38

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik draai om dezelfde redenen als de TS (de welbekende poespas) ook nog 6.2, maar bij mij is er niets veranderd. Ik draai geen MSN-Plus. Daar zou dus idd een probleem kunnen zitten.

[edit]:
Ik wist niet dat er meerdere versies van 6.2 waren, ik draai 6.2.0205

[ Voor 19% gewijzigd door DrivinUCrazy op 15-09-2005 18:23 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Verwijderd

Misschien kun je proberen 7 te patchen zodat je die kermis niet meer heb, patch is bijv op mess.be wel te vinden.

Succes

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:29

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
hmmm 1 ding is kennelijk de wereld uit, want ik heb even in me instellingen gekeken van msn plus (zit er wel op..nooit eens eraf gehaald :+ ) en daar stond idd die optie aan voor aangepaste schermnamen..

Hoe dat komt :? :? Dat mag joost weten want ik heb nu niemand meer behalve me eigen die @ deze pc zit en ik heb die functie niet eens gebruikt?

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik snap niet waarom je deze fout direct oppikt als zijnde een truuk van Microsoft; hierbij dan ook het verzoek in het vervolg wat minder suggestieve topictitels te gebruiken :) Ik pas je topictitel nog even aan

[MSN] Truuk van microsoft? > [MSN] Geen smileys in schermnamen? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1