Toon posts:

[iPod] Werkt niet met nieuwe afspeellijsten in mappen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zins het te downloaden is iTunes 5 en daar zit zoals jullie waarschijnlijk wel weten een functie op om je afspeellijsten in mappen te soorteren.

dus ik heel blij al m'n afspeel lijsten mooi gesorteerd onder album's en New enzo.
dus ik sync m'n iPod ik denk handig dan vindt ik het allemaal wat sneller blijkt nou dat m'n iPod die mappen helemaal niet weergeefd maar alles nog steeds gewoon in een rotzooi door elkaar zet.

mijn vraag is nu of het eigelijk wel mogelijk is om die mappen ook op m'n iPod te kunnen gebruiken?

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:30
Zou je nog even vermelden welke iPod je hebt, en met welke software revisie. Misschien is er in tussentijd nog een update geweest voor de iPod, zodat er wel ondersteuning is voor deze mappen.

Ik heb nog even de topic titel aangepast zodat deze iets duidelijker is, "afspeellijst mappen vaag" slaat natuurlijk nergens op ;).

Verwijderd

Topicstarter
leon1e schreef op donderdag 15 september 2005 @ 18:46:
Zou je nog even vermelden welke iPod je hebt, en met welke software revisie. Misschien is er in tussentijd nog een update geweest voor de iPod, zodat er wel ondersteuning is voor deze mappen.

Ik heb nog even de topic titel aangepast zodat deze iets duidelijker is, "afspeellijst mappen vaag" slaat natuurlijk nergens op ;).
sorry van de titel kon niet helemaal uit m'n woorden komen.

ik heb een 60GB iPod Photo met de iPod software van 2006-06-26 het is niet de nieuwste dat weet ik er is er ook een waar firmware van de iPod nano op staat maar volgens ( ik weet niet meer waar ik het gelezen heb ) zat daar geen nieuwe firmware voor de iPod Photo op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-10 19:11

chem

Reist de wereld rond

Je mag gerust 24 uur wachten voor je je topic kickt, niet iedereen is 's nachts aanwezig.
Zie ook Algemene gedragsregels (Netiquette) #not-done puntje 6 :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik denk dat je om te beginnen moet omschrijven wat je wilt want ik begrijp eerlijk gezegt je probleem niet. Want je afspeellijsten worden gewoon gesynced.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Frogmen schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:28:
Ik denk dat je om te beginnen moet omschrijven wat je wilt want ik begrijp eerlijk gezegt je probleem niet. Want je afspeellijsten worden gewoon gesynced.
ik weet niet of je zelf een iPod hebt of iTunes 5 want ik heb het toch aardig omschreven.

mijn vraag is dan nog maar een keer of ik de mappen ( die je in iTunes 5 kan maken om je playlistes in te soorteren ) op de een of andere manier ook op m'n iPod kan zetten want ik heb een stuk of 25 playlists en dan is het toch wel handig om ze te kunnen soorteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:30
Ik denk het, persoonlijk, niet... Daar zou ondersteuning voor in de iPod moeten worden gebakken en dat verwacht ik pas bij de volgende update..

Helaas...

Liege, liege, liegebeest!

Verwijderd

Topicstarter
cailin_coilleach schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 21:41:
Ik denk het, persoonlijk, niet... Daar zou ondersteuning voor in de iPod moeten worden gebakken en dat verwacht ik pas bij de volgende update..

Helaas...
jammer nou dan zullen we moeten wachten tot apple wakker wordt
Pagina: 1