Toon posts:

[Koptelefoon] Nieuw element

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Luitjes, tijd terug had ik last van erg veel gekraak van mijn linkerschelp. Open gemaakt, geconstateerd dat er een beschadiging op de conus (??) zat (ingedeukt stukje op het doorzichtige vliesjes), Sennheiser gebeld en na lang wachten een nieuwe gekregen voor mijn HD570 (uiteraard met rekening, ouder dan een jaar). Nu zit ik naar de nieuwe conus (??) te kijken en constateer een krasje. Op de rechter zit helemaal geen beschadiging. Het geluid is overigens prima, maar kan dat minescule krasje enig kwaad?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2005 17:55 ]

• Seers
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-10-2025
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 17:36:
Luitjes, tijd terug had ik last van erg veel gekraak van mijn linkerschelp. Open gemaakt, geconstateerd dat er een beschadiging op de conus (??) zat (ingedeukt stukje op het doorzichtige vliesjes), Sennheiser gebeld en na lang wachten een nieuwe gekregen voor mijn HD570 (uiteraard met rekening, ouder dan een jaar). Nu zit ik naar de nieuwe conus (??) te kijken en constateer een krasje. Op de rechter zit helemaal geen beschadiging. Het geluid is overigens prima, maar kan dat miniscule krasje enig kwaad?
Neen, zelfs deukjes kunnen in principe weinig kwaad. Maar klinkt het nog steeds mooi? Dan is er niks aan de hand, een kras is niet erg ofzo, want het is toch de massa die heen-en-weergaat.

Verwijderd

Topicstarter
Het een heel klein krasje, ong. 2mm breed. Bij het oude element zat er echt een deuk in en hoorde je het geheel kraken. Ik kan dus met een gerust hart verder luisteren zonder dat ik over een half jaar weer met gekraak zit?