Wil voor m'n opleiding een laptop aanschaffen. Ook om alvast een computer te hebben wanneer ik op kamers ga.
Nou zijn er wel een aantal voorwaarden:
- Moet grafische programma's als photoshop, illustrator kunnen draaien
- Moet autocad aankunnen
- Moet zo licht mogelijk zijn (liefst onder de 2 a 1,7 kilo)
- Moet klein zijn (Groter scherm is handiger voor photoshop ect maar de mobiliteit vind ik belangrijker)
- Scherm het liefst 12.1 inch tot 14 inch.
- Moet stevig ect zijn. Gaat achterin de eastpack dus moet wel tegen een stootje kunnen.
- Liefst zo goedkoop mogelijk (onder de 1000 euro zal wel niet lukken maar zeker niet over de 2000 euro. Liefst zoveel mogelijk richting de 1000 euro (1200 oid)
Heb zelf gezocht maar kom er niet echt uit. Zijn zoveel mogelijkheden.
Begon met de Ibook maar hoorde dat CAD daar niet op draait, moet ik overgaan op Vectorworks en daar heb ik niet echt trek in.
Daarna de Sony vaio S3hp/ S4hp welke eigenlijk alles in zich hebben maar ook nogal aan de prijs zijn (1900 oid)
Wat zouden jullie me aanraden?? Waar heb je ervaring mee.
Alvast bedankt.
Nou zijn er wel een aantal voorwaarden:
- Moet grafische programma's als photoshop, illustrator kunnen draaien
- Moet autocad aankunnen
- Moet zo licht mogelijk zijn (liefst onder de 2 a 1,7 kilo)
- Moet klein zijn (Groter scherm is handiger voor photoshop ect maar de mobiliteit vind ik belangrijker)
- Scherm het liefst 12.1 inch tot 14 inch.
- Moet stevig ect zijn. Gaat achterin de eastpack dus moet wel tegen een stootje kunnen.
- Liefst zo goedkoop mogelijk (onder de 1000 euro zal wel niet lukken maar zeker niet over de 2000 euro. Liefst zoveel mogelijk richting de 1000 euro (1200 oid)
Heb zelf gezocht maar kom er niet echt uit. Zijn zoveel mogelijkheden.
Begon met de Ibook maar hoorde dat CAD daar niet op draait, moet ik overgaan op Vectorworks en daar heb ik niet echt trek in.
Daarna de Sony vaio S3hp/ S4hp welke eigenlijk alles in zich hebben maar ook nogal aan de prijs zijn (1900 oid)
Wat zouden jullie me aanraden?? Waar heb je ervaring mee.
Alvast bedankt.