Toon posts:

Meerdere DTS cd images op 1 DVD?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of dit het goede topic is, ik heb overal gekeken of ik het wel bij de goede afdeling zat. Mijn excuses als ik fout zit.

De titel zegt het eigenlijk al.
Ik heb meerdere DTS cd images, is het mogelijk om meerdere images van dts cd's op 1 DVD te branden zodat ik niet met mijn cd's hoef te wisselen en dus 1 dvd af kan spelen.

Heb op google gezocht en op Doom9.net gekeken maar zie nergens een oplossing.
Ik hoop dat iemand een idee heeft hoe ik dit zou kunnen doen, of een programma kan aanwijzen waar ik dat mee kan. Misschien zie ik wel een functie over het hoofd.

ps. Zou het mogelijk zijn om een image te branden naar een multiesessie dvd (dvd niet afmaken) en dan de volgende image te branden? of krijg je dan problemen wanneer je hem zou willen afspelen?

alvast bedankt

groeten

Verwijderd

Topicstarter
Ok, als niemand een idee heeft hoe dit moet mag dit topic wel weg.

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-03 12:57

4POX

Everybody is wired

Ik ga hier binnenkort even naar kijken..

Kijken of ik de dts wav met behulp van ifoedit in een vob kan zetten. Dan zou het mogelijk moeten zijn om een DTS dvd te maken.

AKA Rinkel weblog

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Met Audio DVD Creator kun je allerlei soorten geluidsbestanden omzetten naar een dvd. Sinds enige tijd kun je daarmee ook DTS images importeren. Je kunt er AC3 of PCM WAV dvd's van maken; de laatste zijn beter maar er past veel minder op.

[ Voor 10% gewijzigd door drfruit op 19-09-2005 12:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, toch een reactie.
drfruit schreef op maandag 19 september 2005 @ 12:19:
Met Audio DVD Creator kun je allerlei soorten geluidsbestanden omzetten naar een dvd. Sinds enige tijd kun je daarmee ook DTS images importeren. Je kunt er AC3 of PCM WAV dvd's van maken; de laatste zijn beter maar er past veel minder op.
Maar is AC3 niet van lagere kwaliteit dan DTS?

Ga het programma zowiezo even bekijken. Als er nog andere manieren zijn...

Alvast bedankt.