data recovery

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• mrshaif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-12-2025
beste mensen,

Tot mijn grote verbazig ben ik erachter gekomen dat er geen back_up zijn gemaakt voor een administratiekantoor. Aangezien nu de administratie plijten is wil ik aan jullie vragen of jullie mij kunnen helpen. Best belangrijk

Gebruiker heeft altijd realtime gewerkt vanuit de desktop op de server (sharemapping) gisteren heeft iemand per ongeluk de data administratie verwijderd (dus vanaf de desktop), ik dacht ik zet de backup van de dag ervoor terug maar dit bleek helaas niet te helpen want deze was van 1-1-2005.

Wie kan mij helpen op wat voor manier ik de gegevens terug kan halen. Ik zou jullie heel erg dankbaar zijn.

Op de server draait een windows 2000 server. en de clients xp professional

[ Voor 6% gewijzigd door mrshaif op 15-09-2005 15:47 ]

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Indien de database die dus gewist is nog niet is overgeschreven is het heel makkelijk. Indien het wel overgeschreven is wordt het al een stuk moeilijker en waarschijnlijk duurder. De backup die je hebt teruggezet heeft die de originele database dus overgeschreven? :)

Kijk iniedergeval even hier: OM FAQ / Beleid
Ik heb zelf goede ervaringen met het programma. Getdataback.. maar dat kost wel geld. :)
Gewoon even in de FAQ kijken (link die ik hierboven gaf) en kies een progje uit.

[ Voor 27% gewijzigd door Satch op 15-09-2005 15:55 ]

• hanhoo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-04 09:41
Als je echt stront aan de knikker hebt:

Norman/Shark in hoofddorp => schijf opsturen naar noorwegen. Kost je een paar duzend €.

Verwijderd

Hier kan echt niemand iets mee. Je geeft echt 0,0 informatie, je zegt bijvoorbeeld niet eens wat voor pakket het precies betreft. Mijn advies: blijf er vooral met je handen vanaf en huur een professionele data-recoveraar in. Kost wat, maar zo te horen is dit de core business van dat bedrijf en is het dat wel waard dus.

Dit topic is gesloten.