Ik heb een Sky Laptop met een 32mb GeForce 4 448 Go videokaart. Toen ik nieuwe drivers van de nVidia site wilde installeren kreeg ik van de site de aanwijzing om eerst alle oude software en drivers van nVidia te uninstallen. Nadat ik dit braaf gedaan had kreeg ik natuurlijk een verschrikkelijke resolutie (800x600), en gaf windows aan dat er nieuwe hardware was gevonden, maar ik dacht: dat komt wel goed, snel die drivers installeren. Het gaat hierbij om de file p2k_international_whql.exe van nvidia.com.
Tijdens het installeren geeft het echter aan dat er geen sturingsprogramma van de kaart is (lijkt me logisch, die heb ik op aanraden van nvidia net weggegooid), en dat de installatie afgebroken wordt. Nu heb ik dus slecht beeld, en de kaart doet niks meer.
Weet iemand waar ik wél de goeie software en drivers kan downloaden? Hoe krijg ik hem weer gewoon aan de praat? Ik weet het, ik ben een enorme videokaart n00b, en misschien had ik niet moeten beginnen aan het vernieuwen van drivers enzo, maarja, je bent jong en je wilt wat.
Applaus en een ereronde, voor degene die het antwoord heeft gevonden.
Tijdens het installeren geeft het echter aan dat er geen sturingsprogramma van de kaart is (lijkt me logisch, die heb ik op aanraden van nvidia net weggegooid), en dat de installatie afgebroken wordt. Nu heb ik dus slecht beeld, en de kaart doet niks meer.
Weet iemand waar ik wél de goeie software en drivers kan downloaden? Hoe krijg ik hem weer gewoon aan de praat? Ik weet het, ik ben een enorme videokaart n00b, en misschien had ik niet moeten beginnen aan het vernieuwen van drivers enzo, maarja, je bent jong en je wilt wat.
Applaus en een ereronde, voor degene die het antwoord heeft gevonden.