Ik vroeg mij af hoe ik het best een batch bestand kan aanmaken met meerdere create view- statements.
Wat ik dus eigenlijk wil is een generiek batch bestandje wat ik op meerdere database kan uitvoeren waar alleen een beetje user input moet worden gegeven en vervolgens moeten er 8 voorgedefinieerde scripts (gewoon simpele views op volgorde creeren) uitgevoerd worden
Ik zelf dacht in eerste instantie (met database 001)
osql -E -d 001 -q "create view Temp1 as select * from etc etc"
en dit een aantal keer herhalen voor de verschillende views.
in query analyzer kan dit prima (de create view statement) maar osql pikt dit niet en geeft aan dat er een
incorrect syntax near 'as'
Ik heb al lopen zoeken (MSDN etc) maar ik vraag mij af of het uberhaupt kan, views createn door middel van MSDE batch-bestandje.
Iemand ideeen?
Wat ik dus eigenlijk wil is een generiek batch bestandje wat ik op meerdere database kan uitvoeren waar alleen een beetje user input moet worden gegeven en vervolgens moeten er 8 voorgedefinieerde scripts (gewoon simpele views op volgorde creeren) uitgevoerd worden
Ik zelf dacht in eerste instantie (met database 001)
osql -E -d 001 -q "create view Temp1 as select * from etc etc"
en dit een aantal keer herhalen voor de verschillende views.
in query analyzer kan dit prima (de create view statement) maar osql pikt dit niet en geeft aan dat er een
incorrect syntax near 'as'
Ik heb al lopen zoeken (MSDN etc) maar ik vraag mij af of het uberhaupt kan, views createn door middel van MSDE batch-bestandje.
Iemand ideeen?