Beetje van beiden.
Marketing, want er zijn vast wel mensen die specifiek naar die objectieven op zoek gaan zonder te weten van het waarom
Er zit ook wel wat in, want er hoeft minder glas gebruikt te worden voor deze objectieven (omdat ze minder sensor hoeven te belichten, dus goedkoper te fabriceren en lichter.
Overigens de 150 euro terug brengt wel weer wat mensen aan het twijfelen.350d of toch maar een 20d. Het gat was erg groot, maar nu? weet iemand of de 150 euro ook geldt bij mediamarkt on line in Duitsland?
Ehm, tja, daar heb je een punt. Duitsland staat bij de landen waaronder de aktie valt:
#5 De actie loopt in de volgende landen en de aankoop van de EOS 20D dient in deze landen te hebben plaatsgevonden: Oostenrijk, België, Finland, Frankrijk, Duitsland, Griekenland, Ierland, Luxemburg, Nederland, Portugal, Spanje, Zweden, Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk.
#6 De actie is verder alleen geldig voor eindgebruikers die inwoner zijn van een land binnen de Europese Unie, Noorwegen, Liechtenstein, IJsland en Zwitserland. De aankoop dient echter te hebben plaatsgevonden in de bij punt 5 genoemde landen.
Dus, als je *ergens* in de EU woont, en *ergens* in de bij punt 5 genoemde landen je cam hebt gekocht, krijg je € 150 op je rekening. Volgens mij. Maar als je dat zeker wilt weten zou je ze een mailtje moeten sturen (hopelijk breng je ze niet op het idee de AV aan te passen

).
MM Duitsland vraagt overigens
€ 1290 voor de 20D+18-55mm-kit of
€ 1152 voor de losse body. Maar €700 voor een losse 350D is me ook wel het overwegen waard eigenlijk.
Overigens weet ik niet of ze wel naar NL versturen. Ze doen volgens mij namelijk aan thuisbezorgen, en niet aan versturen.. maar dat kan ik verkeerd begrepen hebben. M'n Duits is niet meer wat het geweest is

.
[
Voor 17% gewijzigd door
Tarin op 19-09-2005 17:04
]