Toon posts:

pc ( CPU ) valt regelmatig stil

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn pc valt telkens een seconde of iets stil .
Het beeld blijft wel enzo maar de pc stopt effe en doet dan voor zoals er niets gebeurd is.
aan wat ligt dit ik dacht al dat er iets scheelde met men cpu heb deze dan effe eruit gehaald en opnieuw op zijn plaats gestoken maar het blijft hetzelfde. En ik heb echt geen zin om Xp opnieuw te installen.

System Manufacturer: VIA Technologies, Inc.
System Model: KT600-8237
BIOS: Phoenix - AwardBIOS v6.00PG
Processor: AMD Athlon(tm) XP 2600+, MMX, 3DNow, ~2.1GHz
Memory: 510MB RAM

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

En gebeurt er dan verder nog wat? Hoge CPU belasting oid? Geratel van de HDD? Wanneer treedt dit op? Bij hoge belasting? Of als je juist niets aan het doen bent?
En ik heb echt geen zin om Xp opnieuw te installen.
Als het moet, dan moet het :).

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:57

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Test je harde schijven even. Ik denk dat je harde schijven een beetje moeilijk doen.
En wat voor harde schijf heb je toevallig :?

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
gebeurd altijd bij hoge of lage belasting
de hd waar men partitie opstaat is een maxtor 4D 040 H2 (40 gig dus)
en er zit dan nog een tweede in ook een maxtor Y 120 P0 ( 120 gig :p )
alle kabels zitten vast al het stof is er ook uit
Ik begin te denken dat het om een slechte windows install gaat :s
enig manier om dat te checken ?

Verwijderd

Waarschijnlijk draait er een proces op de achtergrond mee die continu je systeem aanspreekt. Mjah, kan van alles zijn, spyware, virus, trojans, software conflicten, hardware conflict etc.

Misschien even handig om de huidige install te back uppen, ff een ghost draaien ofzo, en dan ff kaal windows erop, 30 minuten werk, kijken of het dan nog zo is. Blijft het zo dan kan je het hardwarematig gaan zoeken, zo niet dan weet je dat verder kan gaan spitten in je oude windows install, die is zo teruggezet ;)

Ennuh, ik heb geen zin om windows opnieuw te installeren, mjah, wil je van het probleem af of wil je blijven soebatten ermee, enige input van jezelf kan geen kwaad om je probleem op te lossen ;)

Verwijderd

Topicstarter
k ik zal men een ghost doen en dan windows er terug op kijken als het nog zo is indien ja alle aparaten uit en dan apaart per aparaat terug aan etc... toch bedankt jongens :) ;)
Pagina: 1