What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
Oh, mwa, ik ben ff wat tegenstanders van ZAFT aan het attackenSH4D3H schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:58:
Zeg maar eens wie je kwijt wil zijn, heb nog een stel Teutatus Thunder oid
* krvabo aait 28 legionairs en 27 imperians
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
S1: Planet Marz (-215|-80)
S2: marzman`s village (73|-18)
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Daar ben ik ook wel eens benieuwd naarAnoniem: 34339 schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 10:54:
Wanneer wordt er een Nederlandse Travian Clan opgericht?
Dat duurt nog wel even. Travian NL komt dinsdag uit de newby-bescherming en dan nog een weekje wachten denk ik. Het is voor iedereen veel belangrijker om de resources te investeren in hun dorp.Anoniem: 34339 schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 10:54:
Wanneer wordt er een Nederlandse Travian Clan opgericht?
Overigens zit ik naast de nr3 momenteel van de server, gezellig
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Dan heb jij het nog makkelijk, ik zit vlak bij #2Motrax schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 12:07:
[...]
Dat duurt nog wel even. Travian NL komt dinsdag uit de newby-bescherming en dan nog een weekje wachten denk ik. Het is voor iedereen veel belangrijker om de resources te investeren in hun dorp.
Overigens zit ik naast de nr3 momenteel van de server, gezellig
Hmm allebij even lastig, ze zijn beide even groot
[ Voor 7% gewijzigd door sPENKMAN op 16-10-2005 12:30 ]
Eve char: Warock <TEST>
Anoniem: 153666
Dan hebben jullie het zometeen allebei makkelijk, want die twee hebben alles in hun veldjes gestopt en hebben dus nog geen leger. Jullie hoeven dus (NOG) niet bang te zijn.sPENKMAN schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 12:30:
[...]
Dan heb jij het nog makkelijk, ik zit vlak bij #2
Hmm allebij even lastig, ze zijn beide even groot
Ik dacht het nietAnoniem: 153666 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 07:52:
[...]
Dan hebben jullie het zometeen allebei makkelijk, want die twee hebben alles in hun veldjes gestopt en hebben dus nog geen leger. Jullie hoeven dus (NOG) niet bang te zijn.
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
/▌
Ow weet iemand eigenlijk wat het nut is van een rally point upgraden
[ Voor 15% gewijzigd door Cardinal op 18-10-2005 12:57 ]
Anoniem: 122793
*Er zijn plannen, maar er moet eerst een embassy gebouwt worden die groot genoeg is voor alle memberscardinal808 schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:48:
Hmm, apart dat er veel spelers zijn op de nederlandse servers en dat iedereen hard groeit, maar dat er nog steeds geen alliance is opgezet. Ook op travia.nl is het erg stil. Zijn er al concrete plannen voor of niet
*Rally point upgraden kan je geloof ik zien dat je aangevallen gaat worden.
dan kun je als je een katapult hebt. precies inschatten welk gebouw je van de tegenstander wilt raken.cardinal808 schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:48:
weather
Slut Heaven
Beliciunix@RO-HT
Erica
Mijn positie: Urk (-66|10)
.
Hoe pak ik dit aan, zodat we niet verstoten worden door travia.nl
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Tja, mijn leger is bijna helemaal weg doordat een of andere mafketel me aangevallen heeft met een mannetje of 50+. Het stomste is nog dat hij er helemaal niks aan resources aan overgehouden heeft (alleen verliezen in zijn leger).Eijkb schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:07:
Mochten er mensen in S2 zitten en veel leger over hebben, de volgende snaken hebben me de laatste dagen als farm gebruikt:
weather
Slut Heaven
Beliciunix@RO-HT
Erica
Mijn positie: Urk (-66|10)
/▌

De grotere die daar zitten gebruiken de rest als farm, d'r is weinig tegen te doen. Ik word iedere dag zeker 3 keer leeg geplukt, ik bouw steeds wat soldaatjes en die zorgen wel voor wat tegenstand, maar goed. Aan het eind van de dag zijn ze allemaal afgeslacht en ben ik leeg qua resources
.
Ik gok -66|10...dragon9114 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:52:
wat zijn de coordinaten van jou dorp dan stuur ik mijn soldatjes naar jou om je te verdedigen
Ik heb in die wereld maar twee crannies gebouwd en probeer mijn resources zo laag mogelijk te houden. In dat geval kunnen ze niks mee terug nemen en komen ook niet meer langs.....
[ Voor 6% gewijzigd door Spike-man op 19-10-2005 13:31 . Reden: typo ]
Scorito: FC Bal op ons dak
Mijn coordinaten zijn idd -66|10, mocht je wat sturen alvast bedankt!! De laatste aanval was met 40 troops... dus bezint eer ge begint
.
Een cranny bouwen kost amper watEijkb schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:29:
Ik wil wel crannies bouwen etc etc maar goed, ik kan geen 24 uur per dag achter die PC zitten wachten totdat ik genoeg heb voor een crannieGezien de constante aanvoer van vijandelijke soldaten zijn mijn resources al weg voordat ze geoogst zijn
Alleen jammer dat het toestweek is en ik ook nog moet leren. En helaas heeft dat een grotere prioriteit dan travian spelen.
Dat ligt eraan welk soort mensen je hebt gekozen aan het begin.HeefStan schreef op donderdag 15 september 2005 @ 21:04:
[...]
je kan 1 mine graden en een gebouw bouwen tegelijk ben ik al achter..
personal life-id: XZj5GaeWqCr9jOg1Tm1I7ZJajQ8Ari
Anoniem: 157888
Ik zit trouwens op 2|43.
Ik heb:
6 graanvelden level 2
4 bosvelden level 1
4 ijzervelden level 1
2 kleivelden level 1
2 kleivelden level 2
[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 157888 op 19-10-2005 22:25 ]
Kom allemaal naar #travian op irc.tweakers.net . Het wordt daar anders iets te rustig en tis altijd erg gezellig daar
BF1: Don-Panio
IRC (Internet Relay Chat) is het protocol, en mIRC kan daarop connecten. Het is dus een programma
Je kan dus ook met l(L)IRC, kIRC, XChat, en nog vele andere op irc.. als je een beetje handig bent kan het zelfs via telnet
Oja, ik ben al 2x aangevallen op nl.. ben blijkbaar populair
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Lol... het helpt wel geloof ik.... Ik ga mIRC maar weer 's aanslingeren.Preddie schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 12:59:
Even reclame maken voor Mirc. Moet daar iets drukker worden:
Kom allemaal naar #travian op irc.tweakers.net . Het wordt daar anders iets te rustig en tis altijd erg gezellig daar
ik doe er niet zo veel meer mee..
666/1700 746/1700 615/1700 915/1700 99/143
Production:
Wood: 48 per hour
Clay: 48 per hour
Iron: 48 per hour
Crop: 44 per hour
En een hele zooi gebouwen..
Wie het eerst komt ...
Hmm, volgens mij kan het niet zomaar, aangezien mijn email gekoppeld zit...
Dan maar delete..
[ Voor 14% gewijzigd door FragNeck op 21-10-2005 10:19 ]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Moet je anders ff aan sPENKMAN vragen hoe hij dat gedaan heeft. Die heeft zijn dorpje overgedragen naar iemand anders (weet zo uit mijn hoofd ff niet wie)FragNeck schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:02:
Als iemand interesse heeft in mijn account, dan mag hij het zo krijgen,
ik doe er niet zo veel meer mee..
666/1700 746/1700 615/1700 915/1700 99/143
Production:
Wood: 48 per hour
Clay: 48 per hour
Iron: 48 per hour
Crop: 44 per hour
En een hele zooi gebouwen..
Wie het eerst komt ...
Hmm, volgens mij kan het niet zomaar, aangezien mijn email gekoppeld zit...
Dan maar delete..
Ik heb het deletion process geactiveerd, en over 72u is het dorp weg.
Dus geef het even door als je een manier weet mocht iemand geinteresseerd zijn.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Als je verteld waar je zit en waar die duitser zit ga ik eens kijken of ik er iets aan kan doen.Kwartjuh schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:53:
Zit er 1 of andere stomme duitser my constant te raiden in de NL serverirritante lui
Namens de HoogSpel-orde,
Lector
Met hoeveel clubswingers komt hij meestal langs zwaaien?odan schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 20:17:
degene die kwartjuh aanvalt is Flying German 7|-16
8 of 9.Lector schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 20:19:
[...]
Met hoeveel clubswingers komt hij meestal langs zwaaien?
Anoniem: 20789
En als je heel veel crannys gaat bouwen, zit je dorp dan niet opeens zo vol dat je niks meer erbij kan bouwen?
Crannies produceren niks, je slaat er resources in zodat die niet gejat kunnen worden. Persoonlijk zie ik het nu niet zo van crannies, alleen als je gefarmed wordt. Je hebt in je dorp overigens maar plaats voor 1cranny, maak je er meer zul je later iets moeten slopen om alle gebouwen kwijt te kunnenAnoniem: 20789 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 23:00:
Hoeveel crannys hebben jullie? ik hem er nu 1,6 met een production van 150 van elk materiaal per uur.
En als je heel veel crannys gaat bouwen, zit je dorp dan niet opeens zo vol dat je niks meer erbij kan bouwen?
Anoniem: 20789
Snap ikIceStorm schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 23:20:
[...]
Crannies produceren niks, je slaat er resources in zodat die niet gejat kunnen worden. Persoonlijk zie ik het nu niet zo van crannies, alleen als je gefarmed wordt. Je hebt in je dorp overigens maar plaats voor 1cranny, maak je er meer zul je later iets moeten slopen om alle gebouwen kwijt te kunnen.
Ik heb trouwens 6 plekken vrij nog. En bij de building tree gekeken en kan er nog 8 dingen bouwen dus. maar hoe sloop je een gebouw dan?
Naam: CrazyA (what else would you expect
Kan je dan beter http://travia.nl/forum/index.php?board=17.0 daar even vragen, aangezien de aanvragen daar sneller afgehandeld wordenCrazyA schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 17:15:
Mag ik een invite op de nederlandse servert?
Naam: CrazyA (what else would you expect)
aah, thnxRonaldMade schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 17:39:
[...]
Kan je dan beter http://travia.nl/forum/index.php?board=17.0 daar even vragen, aangezien de aanvragen daar sneller afgehandeld worden
Server: NL
Net aangemaakt maak asap een embassy
embassy lvl 1 klaar...kan iemand me uitnodigen??
btw...wanneer kan je een rallypoint aanmaken...na die 1e week bescherming of doet er iets bij mij niet dak em niet zie??
[ Voor 53% gewijzigd door GravGunner op 22-10-2005 20:50 ]
target assimilated
Aan de rechter kant van het hoofdplein is een klein stukje gras met boompjes er langs. Dat is de plaats om de rally point te bouwen. Ik raad je trouwens aan de eerste 4 of 5 dagen te richten op het uitbreiden van resources en daarna pas aan legers e.d. te beginnen. Meer info en hulp vind je op de GoT-alliance fora: http://travia.nl/forumGravGunner schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:22:
btw...wanneer kan je een rallypoint aanmaken...na die 1e week bescherming of doet er iets bij mij niet dak em niet zie??
Daar kan je een paar dingen tegen doen. Een zo groot mogelijke Schuilplaats/Cranny bouwen als mogelijk in de tijd dat je het kan. Zodoende kan hij minder stelen en wordt jij minder interessant.Joss schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 10:00:
pfff, ik wordt nu al voor de 5e keer in 20 uur door dezelfde persoon geraid, telkens neemt ie de helft van mn resources weer mee... wat kan ik daar nou tegen doen? Ik kan helemaal niks opbouwen qua leger ofzo
Daarnaast kan je bij een alliantie gaan. Of als je er al bij een zit kan je de leider ervan een bericht laten sturen naar diegene die je aanvalt. Misschien is het ook handig om er bij te zetten om welke server het gaat S1/S2/NL dat maakt het helpen wat makkelijker
kheb me in ieder geval maar ff aangemeld voor de NL server, just in case
Op S1 kan je dat het beste in het spel een bericht naar Wormaap sturen. Dat is de leider van GoT-NO en die kan vast wat bescherming geven of de vijanden verslaanJoss schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 10:13:
S1, -138/183, mijn cranny is nu 720, maarja hij blijft/bleef maar komen...
-138 | 183 is Noord West, daar moet je orionpax voor hebben....Joss schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 10:13:
S1, -138/183, mijn cranny is nu 720, maarja hij blijft/bleef maar komen...
He bah idd, sorrygwystyl schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 11:08:
[...]
[...]
-138 | 183 is Noord West, daar moet je orionpax voor hebben....
was zeker nog niet echt wakker

Die gast raid me kapot @#$
zijn er tweakers die misschien zin hebben om deze gast kapot te pwne ?
Gewoon een cranny bouwen dan valt er niks te raidenBitByter schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 14:42:
+Bloodflower 137 (-3|2)
/▌
Welke travian server....op NL kan ik misschien wel iets voor je betekenenBitByter schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 14:42:
+Bloodflower 137 (-3|2)
[ Voor 118% gewijzigd door Karel V op 24-10-2005 22:34 ]
Dat moet je via het daarvoor bestemde fora doen, de directe link naar het juiste topic: http://travia.nl/forum/index.php?topic=248.0Anoniem: 34339 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 18:07:
Is er al ruimte bij de GoT NL Alliantie? Kunnen jullie me uitnodigen?
En als je die leest zie je dat er op: « Reply #95 on: Today at 06:08:00 PM » Zijn aanvraag al gepost wassPENKMAN schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 23:57:
[...]
Dat moet je via het daarvoor bestemde fora doen, de directe link naar het juiste topic: http://travia.nl/forum/index.php?topic=248.0
Weer te snel behulpzaam willen zijn.... naja ik heb wel een paar excuse:RonaldMade schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:00:
[...]En als je die leest zie je dat er op: « Reply #95 on: Today at 06:08:00 PM » Zijn aanvraag al gepost was
* Te druk met Travian
* Te druk (in mijn hoofd) met tentamens
* Het is al laat (mja hij is afgezaagt, maar niet minder waar)
* Ik mis me vriendin
Kies er maar 1 uit, rest me alleen nog te zeggen: Oops
Map (31|-41)
Population 27
Productie:
Hout: 14 per uur
Klei: 21 per uur
IJzer: 11 per uur
Graan: 7 per uur
Ik wil graag de GoT alliance joinen mag dit en wat moet ik hiervoor doen?
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
NL server ja, zijn locatie is +Bloodflower: (-3|2)Lector schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 14:50:
[...]
Welke travian server....op NL kan ik misschien wel iets voor je betekenen
wat we nu doen is idd cranny upgraden
maggoed, het blijft toch nog constant doorgaan
[ Voor 19% gewijzigd door BitByter op 25-10-2005 08:58 ]
Mja we hebben al een betere oplossing gevonden.Marzman schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 14:44:
[...]
Gewoon een cranny bouwen dan valt er niks te raiden
Proud member of:
.x-SH-x.
Hmmm dat is cascarlo, de speler die momenteeel #1 is. Militair kan ik niets tegen hem in brengen. Dus je zult het diplomatiek oplossen. Of probeer bij de GoT of VN (zijn alliantie) te komen. Als laatste optie, bouw een mega cranny!BitByter schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 08:57:
[...]
NL server ja, zijn locatie is +Bloodflower: (-3|2)
wat we nu doen is idd cranny upgraden
maggoed, het blijft toch nog constant doorgaan
Succes,
Hoe vaak komt hij op bezoek trouwens? Meerdere keren per dag?
er moet een manier zijn, om hem te ownen
misschien moeten we even met meerdere allianties samen, deze VN uit de weg vagen
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
we hebben al wat manieren om ze te outsmarten, zodat ze niks kunnen stelen van ons
maar groeien is daardoor wel haast onmogelijk
maar deze VN, moet KOSTE wat kost, uit de weg geruimd worden.
het zijn aanvallende spelers, die dus niet kunnen verdedigen
theoretisch is een aanvallende romijn, een hel voor ze
daar moeten we gebruik van maken
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Verder zie ik er wel wat in als GoT en ZAFT gaan samenwerken met Doof om VN te vernietigen.
Ik zal het eens op ons forum posten (ich we hebben het over de NL server he?). Zowiezo vinden wij ze wat te sterk worden....
Overmorgen hoop ik een legertje Gallische swordfighters te hebben, wat erg gevreesde troepen zijn.
Ik ben wel hiervoor te vinden :
BitByter schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:00:
meerdere malen ja, nu niet meer zo veel als vroeger btw
er moet een manier zijn, om hem te ownen
misschien moeten we even met meerdere allianties samen, deze VN uit de weg vagen
Is aansluiten bij hun alliance als zijnde Geallieerde.
Vervolgens groeien en ze dan in de rug steken !
Muahhah
Waarom zouden ze meer allies willen? Minder raid-voer voor hen.Plofke schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:46:
Wat "we" ook kunnen doen ...
Muahhah
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
En je dit post je vervolgens op een openbaar forum, waar mensen van andere allianties ook makkelijk kunnen komen, nee jou zullen ze nog vertrouwenPlofke schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:46:
Wat "we" ook kunnen doen ...
Muahhah
Zodat ze ownen.Trinsec schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:55:
[...]
Waarom zouden ze meer allies willen? Minder raid-voer voor hen.
En groeien.
Ik laat alleen alle optie's voorbij komen...RonaldMade schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:57:
[...]
En je dit post je vervolgens op een openbaar forum, waar mensen van andere allianties ook makkelijk kunnen komen, nee jou zullen ze nog vertrouwen
Onze alliantie is ook wel in voor een flinke mat partij tegen de VNKarel V schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:35:
Goede tip: als ze troepen naar jou sturen stuur dan troepen naar hun. Op die manier verlies je geen manschappen en pak je ze ook nog eens terug.
Verder zie ik er wel wat in als GoT en ZAFT gaan samenwerken met Doof om VN te vernietigen.
Ik zal het eens op ons forum posten (ich we hebben het over de NL server he?). Zowiezo vinden wij ze wat te sterk worden....
Overmorgen hoop ik een legertje Gallische swordfighters te hebben, wat erg gevreesde troepen zijn.
Ik ben wel hiervoor te vinden :
[...]
Contact mij maar, msischien kunnen we de alliances koppelen, en 's flink gaan ragge daaro
Anoniem: 119987
Afijn 2 minuten woordpuzzellen later, het is niet echt slim om direct een embassy neer te knallen maar hey, das verleden tijd.Idifix schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:53:
ik ben net begonnen heb direct een mebassy ge bowt men acc is idifix ik zit op 175/74 blijkbaar om half is men mebassy klaar:( dan it ik op men werk
Is dit een verzoek voor toetreding van de alliance? Zoja dan kan je beter even kijken op http://travia.nl/forum/index.php. Hier kan je je inschrijven voor welke server dan ook.
Blijkbaar hebben ze bij ons al anders beslotenBitByter schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:49:
[...]
Onze alliantie is ook wel in voor een flinke mat partij tegen de VN
Contact mij maar, msischien kunnen we de alliances koppelen, en 's flink gaan ragge daaro
Ik zie ineens dat we een NaV met ze hebben. En dat is eigenlijk vervelend omdat het een echte gevaarlijke clan is die enkel een nav met ons heeft omdat we de een na sterkste zijn. Had ze liever aangevallen met de kleinere clans.
wat is nav pciesKarel V schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 07:10:
[...]
Blijkbaar hebben ze bij ons al anders besloten![]()
Ik zie ineens dat we een NaV met ze hebben. En dat is eigenlijk vervelend omdat het een echte gevaarlijke clan is die enkel een nav met ons heeft omdat we de een na sterkste zijn. Had ze liever aangevallen met de kleinere clans.
Dat zeg je wel, maar dan krijg je Legacy en de hele hattrick clan ook op je dak. Zodra er een oorlog komt wil iedereen een graantje meepikken en dan wil je niet aan de verkeerde kant staan....Karel V schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 07:10:
[...]
Blijkbaar hebben ze bij ons al anders besloten![]()
Anoniem: 119987
Damn lees eens 5 posts boven je...J27 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:24:
Is het nog mogelijk om de GoT alliance te joinen ?
Ik heet Ravence en speel op (-24 | -4)
Ja, wat je allemaal al niet moet doen om de wachtrij niet te lang te makenJ27 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 17:34:
je hebt gelijk, dat forum zocht ik, ik las de url alleen verkeerd, dacht dat ie naar travian.nl ging...
Ik heb nu een muur en een paleis in m'n dorp
Dit topic is gesloten.