Toon posts:

Vraagje over de Asus A8N-E

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik las dat bij een BIOS versie gelijk aan of groter dan 1006 minimaal drivers 6.66 geinstalleerd moet hebben om te voorkomen dat je filesysteem crasht.

Mijn vraag is als je dan zo'n moederbord besteld en deze standaard met bijvoorbeeld met BIOS versie 1008 geleverd komt , kun je dan nog wel een schone windows installatie doen (aangezien je een nieuwe pc bouwt)?

Verwijderd

yep... die nieuwere versies van biossen zijn een soort patches voor kleine onvolkomenheden in de ouwere versie's.... dus geen probleempjes tijdens windows install :)

/editje... kheb weer eens poep gepraat :P verkeerd begrepen denk ik |:(

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2005 11:39 ]

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Je systeem zal niet crashen met de drivers die bij de installatie van Windows worden geinstalleerd. Dat zijn namelijk standaard drivers en geen Nvidia.

Wat Asus bedoelt, is dat je geen verouderde NVIDIA drivers moet gebruiken

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Een BIOS is altijd backwards compatible.

Uiteraard kun je Windows installeren, immers, een MB dat niet werkt verkoopt niet echt lekker. :)

ARME AOW’er

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Je moet ervoor zorgen dat je na je 'schone' windowsinstallatie dus de chipsetdrivers van rev 6.66 of later installeert. Standaard zal XP de microsoft drivers die het meest compatible met je syteem zijn installeren en dan is het aan jou om de juiste drivers te installeren :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Topicstarter
Oke thx voor de info, was even onduidelijk voor me wat er op de asus site stond
Pagina: 1