Ik probeer in mijn Web.Config een sectie aan te maken met appSettings, zodat ik die in mijn applicatie kan uitlezen. Echter, ik krijg de volgende foutmelding:
Unrecognized configuration section 'appSettings'
Ik heb hier al gezocht op dit onderwerp, geen resultaat. Volgens de sites die ik via google vind, gaat ook alles goed (ik zet de tag dus niet binnen System.Web, maar direct naar <configuration>). Zie hier (een deel) van mijn Web.Config:
Dit is de precieze foutmelding:
Parser Error Message: Unrecognized configuration section 'appSettings'
Source Error:
Mijn machine.config heb ik niet aangepast als het daar aan zou kunnen liggen, tenminste, ik heb er iets aan tegevoegd en dat ook direct weer verwijderd. Wat o wat moet ik hier aan doen? Thanx alvast
.
Unrecognized configuration section 'appSettings'
Ik heb hier al gezocht op dit onderwerp, geen resultaat. Volgens de sites die ik via google vind, gaat ook alles goed (ik zet de tag dus niet binnen System.Web, maar direct naar <configuration>). Zie hier (een deel) van mijn Web.Config:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| <?xml version="1.0" encoding="utf-8" ?>
<configuration>
<appSettings>
<add key="pubs" value="server=(local)\NetSDK;database=pubs;Integrated Security=SSPI" />
</appSettings>
<system.web>
<!-- DYNAMIC DEBUG COMPILATION
......
......
</system.web>
</configuration> |
Dit is de precieze foutmelding:
Parser Error Message: Unrecognized configuration section 'appSettings'
Source Error:
code:
1
2
3
4
5
| Line 1: <?xml version="1.0" encoding="utf-8" ?> Line 2: <configuration> Line 3: <appSettings> Line 4: <add key="pubs" value="server=(local)\NetSDK;database=pubs;Integrated Security=SSPI" /> Line 5: </appSettings> |
Mijn machine.config heb ik niet aangepast als het daar aan zou kunnen liggen, tenminste, ik heb er iets aan tegevoegd en dat ook direct weer verwijderd. Wat o wat moet ik hier aan doen? Thanx alvast