Robin buitendeurtoestel

Pagina: 1
Acties:
  • 300 views sinds 30-01-2008

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb hier een Cybertech Robin buitendeurtoestel voor m'n neus liggen, die moet worden aangesloten. Het is de bedoeling dat deze wordt aangesloten op een telefooncentrale, waarna je ernaar kunt bellen (intern) en dus mensen die voor de deur staan kunt spreken.

Ik heb het apparaat aangesloten op de telefooncentrale, maar het enige wat je te horen krijgt is een in gesprek-toon. Handleidingen gezocht, maar de enige handleidingen die er te vinden zijn op internet zijn van nieuwere types, waarbij je de deurbel (schakelaar) aansluit op de printplaat van het buitendeurtoestel, waarna het toestel zelf intern belt. Echter, dit is een eerder type, en het mist de aansluitingen voor de deurbel op de printplaat. De enige aansluitingen die er op de printplaat zitten zijn voor de telefoonaansluiting (denk ik :P ).

De gevonden handleidingen zijn uit 2001, het apparaat wat ik hier heb komt uit 1993 (buitendeurtoestel v1.3 stond er ook nog op de printplaat). Ook de leverancier heeft niet kunnen helpen.

Zo'n apparaat bedoel ik:
Afbeeldingslocatie: http://www.cybertech-telecom.nl/artimg/100265.gif

Wie-o-wie heeft er ervaring met het aansluiten van zulk soort apparaten en kan mij helpen?

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brechtje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-08 17:24
Heeft u de handleiding voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:40

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Brechtje een DM naar @Gaius heeft waarschijnlijk meer succes dan een topic te kicken van 15 jaar oud.

Dit topic is gesloten.