Eindelijk mijn chello verbinding opgegeven wegens diverse storingen en me bij TweakDSL aangemeld. Postcode klopt en ADSL2 is mogelijk maar dan komt er een lijstje met modems waaruit ik kan kiezen.
Alcatel 510 4-poorts Analoog PSTN
Asus 1 poorts modem pstn
Vigor 2600 analoog modem/router
DrayTek Vigor 2600G ADSLrouter wireless 54mb Annex A
Alcatel 510 1-poorts Analoog PSTN
Actie Gratis Modem PSTN (Mijn voorkeur)
Zyxel ADSL2+ met 2 x Voip 4 x ethernet en WLAN
Zyxel ADSL2+ met 2 x Voip en 1 x ethernet
Speedtouch ADSL2+ met 2 x Voip en 1 x ethernet
Speedtouch ADSL2+ met 2 x Voip 4 x ethernet en WLAN
Voor de duidelijkheid: Ik heb al een Linksys wireless router. Ik heb (nog) geen KPN-lijn maar daar kunnen zij mij dan ook mee helpen, en bellen (Voip) was ik ook niet van plan om te doen. Ik heb voor de rest helemaal geen verstand van ADSL-modems wat betreft mogelijkheden en uitbreidingen.
Is er een reden om voor een bepaalde modem uit het bovenstaande lijstje te kiezen? Of maakt het niet uit? Welke zouden jullie nemen als jullie moesten kiezen?
Alcatel 510 4-poorts Analoog PSTN
Asus 1 poorts modem pstn
Vigor 2600 analoog modem/router
DrayTek Vigor 2600G ADSLrouter wireless 54mb Annex A
Alcatel 510 1-poorts Analoog PSTN
Actie Gratis Modem PSTN (Mijn voorkeur)
Zyxel ADSL2+ met 2 x Voip 4 x ethernet en WLAN
Zyxel ADSL2+ met 2 x Voip en 1 x ethernet
Speedtouch ADSL2+ met 2 x Voip en 1 x ethernet
Speedtouch ADSL2+ met 2 x Voip 4 x ethernet en WLAN
Voor de duidelijkheid: Ik heb al een Linksys wireless router. Ik heb (nog) geen KPN-lijn maar daar kunnen zij mij dan ook mee helpen, en bellen (Voip) was ik ook niet van plan om te doen. Ik heb voor de rest helemaal geen verstand van ADSL-modems wat betreft mogelijkheden en uitbreidingen.
Is er een reden om voor een bepaalde modem uit het bovenstaande lijstje te kiezen? Of maakt het niet uit? Welke zouden jullie nemen als jullie moesten kiezen?
"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."