[PSP] Andy Warhole effect

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:38

sjaak

un giorno credi

Topicstarter
Samen met m'n vriendin doe ik een poging om van een foto een stukje kunst te maken om cadeau te doen. Wat we willen bereiken is het Andy Warhole effect. Na enig zoeken zijn we deze tutorial tegen gekomen en het principe is ons duidelijk, echter het effect is niet zoals we in gedachten hebben. Er staat in die tutorial een foto en het resultaat ervan maar wat wij bereiken is dat de gehele foto uiteindelijk groen wordt en de plekken die we in een tegenovergestelde kleur hebben gegooid komen er wat vaag doorheen, maar het uitspringende effect kunnen we niet bereiken. Iemand aanvullingen of tips om dit te bereiken?

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:35
Meer klooien met je contrast?

Motor onderhoud bijhouden

• sjaak

sjaak

un giorno credi

Topicstarter
Dat heb ik dus inderdaad geprobeerd, enige wat ik dan bereik is dat het minder groen wordt. Het effect wat je zou moeten zien is een paarse achtergrond, groen hoofd en paarse details, wat ik krijg is groene achtergrond, groen gezicht wat iets is geaccentueerd met donkergroen. Dat zijn de plekken die ik paars gemaakt heb. Het paars zie je dus niet meer terug. Ik heb het idee dat er iets mist in die handleiding en heb al lopen klooien met meerdere lagen, andere foto's en kleuren maar tot nog toe geen bevredigend resultaat.

• sjaak

sjaak

un giorno credi

Topicstarter
Ok, na nog meer klooien ben ik er achter dat de handleiding niet geheel duidelijk is. De masker die je op het eind moet toevoegen moet het originele bestand zijn. :)
Probleem opgelost dus.

Verwijderd

- laat maar, is PSP -

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2005 10:35 ]

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:35
:? micha, gebruik je Photoshop of PSP?

Motor onderhoud bijhouden

Verwijderd

In topic title stond PSP ga ervan uit dat ze dan paint shop pro gebruiken

• sjaak