[XP] Problemen met remote desktop.

Pagina: 1
Acties:

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:49
Wie o Wie kan mij helpen?

Ik heb een probleem met mijn remote desktop.

Tijdens de sessie krijg ik de wel bekende foutmeldingen (er is een fout opgetreden en het programma moet afgesltoten worden) van de programma's die ik gebruik en die moeten dan afgesloten worden. Ook iexplore.exe waarna mijn pc onbestuurbaar wordt.

voor de duidelijkheid ik blijf wel verbinding houden met de remote pc.

Heeft iemand een oplossing hiervoor.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Verwijderd

Hoe goed loopt je systeem eigenlijk wel???
iexplorer moet worden afgesloten is meestal (lees: vaak) niet goed.

• gielie
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 10:07:
Hoe goed loopt je systeem eigenlijk wel???
iexplorer moet worden afgesloten is meestal (lees: vaak) niet goed.
Zou je denken ja, maar verder heb ik nooit problemen. Ik werk nu via Radmin (geen problemen), maar ik werk liever via remote desktop.

Het enige wat ik veranderd heb is een windows update, deze ga ik ongedaan maken en kijken of dit werkt.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Verwijderd

gielie schreef op donderdag 15 september 2005 @ 10:05:
Wie o Wie kan mij helpen?

Ik heb een probleem met mijn remote desktop.

Tijdens de sessie krijg ik de wel bekende foutmeldingen (er is een fout opgetreden en het programma moet afgesltoten worden) van de programma's die ik gebruik en die moeten dan afgesloten worden. Ook iexplore.exe waarna mijn pc onbestuurbaar wordt.

voor de duidelijkheid ik blijf wel verbinding houden met de remote pc.

Heeft iemand een oplossing hiervoor.
Probeer eens alle overbodige processen die je niet gebruikt te beeindigen, daarnaast denk ik dat je explorer.exe bedoeld want waarom kun je je PC niet meer besturen als internet explorer niet werkt? In dit geval kun je nog altijd crtl alt del en dan uitvoeren -> explorer.exe :).

• gielie
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 10:39:
[...]

Probeer eens alle overbodige processen die je niet gebruikt te beeindigen, daarnaast denk ik dat je explorer.exe bedoeld want waarom kun je je PC niet meer besturen als internet explorer niet werkt? In dit geval kun je nog altijd crtl alt del en dan uitvoeren -> explorer.exe :).
Op het moment dat dit optreed is inderdaad explorer.exe gestopt, ik kan hierna niks meer doen, ik zie alleen mijn achtergrond. Het enige wat ik kan doen is inloggen onder een andere gebruiker maar daar treed hetzelfde probleem weer op. Verder geeft winlogon.exe ook een fout die ik hieronder heb weergegeven. Dit probleem treed alleen op tijdens een remote session.

szAppName : winlogon.exe szAppVer : 0.0.0.0 szModName : lameacm.acm
szModVer : 0.0.9.0 offset : 00003e3b

[ Voor 17% gewijzigd door gielie op 15-09-2005 10:52 ]