Toon posts:

Sounblaster live! mixen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal zijn hier meer mensen die problemen hebben met mixen met sounblaster live?
ik heb dus allemaal proggies om mp3's mee te mixen!
maar nu moet ik muziek hebben uit de boxen, en de andere nummer op mn koptelefoon!
maar ik begrijp er niks meer van honderduizend stekkers gewisselt.
maar dan komt er muziek uit alle bijde boxen!
ik wil graag Virtual Turntables
gebruiken maar ik weet gewoon niet meer wat ik met de instelling aan moet..
iemand bekend hier mee?
bedankt!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 16:28
Helaas, wat jij hier wilt is niet mogelijk.
De SbLive! heeft meerdere uitgangen maar die kunnen niet afzonderlijk gebruikt worden, dit houdt in dat alleen uitgangen(front, rear, headphone) altijd hetzelfde geluid laten horen.
Ik heb het zelf opgelost door een oude SB16 erbij te stoppen en die als hooftelefoon uitgang te gebruiken.

Succes!

• Jhon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-06 13:30
Helaas DjMark moet ik jou ongelijk geven...:o

Het programma Digital DJ 1200 SL(ook wel PCDJ pro geheten kan wel apart gebruik maken van de voor en achterkanalen. En die kan je dus gebruiken voor je versterker(line out1) en koptelefoon(line out2).

De demo van het progje kan je hier downloaden.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 januari 2001 11:17 schreef DjMark het volgende:
Helaas, wat jij hier wilt is niet mogelijk.
De SbLive! heeft meerdere uitgangen maar die kunnen niet afzonderlijk gebruikt worden, dit houdt in dat alleen uitgangen(front, rear, headphone) altijd hetzelfde geluid laten horen.
Ik heb het zelf opgelost door een oude SB16 erbij te stoppen en die als hooftelefoon uitgang te gebruiken.

Succes!
Ik had gelukkig een onboard sound card die ik nooit gebruikte ingeshakelt! en het werkt prima met mn sounblaster live:)
ik heb nu ook muziek uit mn kop telefoon:):):)

Verwijderd

en als je een goed proggie wil gebruiken

doe het dan met BPM studio HFL 699,- IK heb hem vorige week gekocht ..... it's a murder aaaiiiigghhhttttttt

• Aars
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-01 13:59
dus je moet 2 geluidskaarten hebben voor dat proggie?

-

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 januari 2001 14:15 schreef Jhon het volgende:
Helaas DjMark moet ik jou ongelijk geven...:o

Het programma Digital DJ 1200 SL(ook wel PCDJ pro geheten kan wel apart gebruik maken van de voor en achterkanalen. En die kan je dus gebruiken voor je versterker(line out1) en koptelefoon(line out2).

De demo van het progje kan je hier downloaden.
ik heb geprobeerd deze te downloaden maar dan geeft ie aan dat ie die pagina niet heeft gevonden:(
ken ik hem nergen anders downen?

• Jhon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-06 13:30
Op dinsdag 16 januari 2001 20:54 schreef MasterWurm het volgende:

[..]
ik heb geprobeerd deze te downloaden maar dan geeft ie aan dat ie die pagina niet heeft gevonden:(
ken ik hem nergen anders downen?
Bij mij doet ie het anders wel..

Kijk anders op www.visiosonic.com of www.pcdj.com

sucsex
Pagina: 1