De aanmeldperiode is weer over. Omdat er niet meer sollicitaties zijn dat vacatures houden we deze keer geen poll.
We willen SandStar en Quatar welkom heten als Algemeen Crewlid, Wilko2 als Projectvertegenwoordiger Distibuted.net en En1 als Statsposter.
Om kennis te maken met diegene die gesolliciteerd hebben staan hieronder de mails die ze verstuurd hebben op alfabetische volgorde.
En1:
We willen SandStar en Quatar welkom heten als Algemeen Crewlid, Wilko2 als Projectvertegenwoordiger Distibuted.net en En1 als Statsposter.
Om kennis te maken met diegene die gesolliciteerd hebben staan hieronder de mails die ze verstuurd hebben op alfabetische volgorde.
En1:
Quatar:Bij deze reageer ik op statsposter
ben door de weeks altijd 8 uur op me werk en dan is het meteen got checken + stats weekends altijd voor 9 uur wakker soms uitschieter want heb honden die uit moeten verder ben ik altijd online en op irc, alleen mis ik de uitleg hoe je moet posten maar dat komt wel goed ik hoor het wel verder
gr
En1 <-- username GoT
lid van Coldfusion
Sandstar:Hallo,
Bij deze wil ik solliciteren naar de functie van algemeen crewlid, als dat tenminste toegestaan naast
mijn functie van PV D2OL.
Als “Diehard” DPCer heb ik me in het verleden wel vaker met de gang van zaken bemoeid, zowel op
FDO als op GOT en daarom zou ik het leuk vinden (me willen inzetten) voor de toekomst van de DPC.
Op dit moment ben ik wel niet zo vaak online, lees IRC, maar dat is met een druk op de knop te veranderen.
Deze “wat oudere wind” hoopt toch voldoende fris te zijn om een goede uitwerking te hebben op de rest
van de crew om zodoende het DPC virus nog wat verder te verspreiden.
Leo ’t Hart
AKA Quatar
Wilko2:Beste mensen,
Bij deze dan mijn sollicitatie voor de vacature "algemeen crewlid".
Ik zat er bij de vorige ronde al over na te denken om mee te doen en bij deze ronde ga ik het er dan ook echt maar op wagen.
Wie ben ik?
Ik ben SandStar, sinds mensenheugenis projectvertegenwoordiger van Folding@home. Tevens ook op diverse andere projecten actief, hetzij onder mijn eigen naam hetzij onder het subteam "Team Newton".
Waarom ik?
Ik ben van mening dat ik aan de gestelde competenties kan voldoen.
Ik ben vrij vaak aanwezig op zowel IRC en FDO als /5 en verzet sinds de oprichting van 'crew versie 2' al werk als projectvertegenwoordiger van Folding@home. Laatste tijd heb ik mij vooral ingezet (samen met Stephan202) voor de herstructurering van de project-faqs, hetgeen nu klaar is.
Wat ga ik doen?
Ik wil iets gaan betekenen op het gebied van informatievoorziening binnen de DPC. Vanuit mijn eigen opleiding (Bedrijfskundige Informatica) ben ik met dit onderwerp al vaak bezig en ik ben van mening dat ik hiermee wel wat kan betekenen voor de DPC.
Met vriendelijke groet,
Erwin Gies / SandStar
Hi,
Ik zag op GoT dat er een vacature was voor een projectvertegenwoordiger van dnet, en laat ik daar nou net eens interesse in hebben De reden waarom me dit leuk lijkt is vrij simpel: ik ben al ruim 3 jaar bezig met grazen voor OGR, beheer al ruim 2 jaar een proxy voor Team BSD, en ik ben eigenlijk gewoon verslaafd aan waar iedereen binnen dnet verslaafd aan is: koeien laten grazen.
De nodige ervaring met de clients heb ik inmiddels wel, zowel op
Windows- als Mac OS X (dus ook Unix)-systemen. Ook de proxyper en ppstats zijn geen onbekende dingen meer voor me.
En tsja, wat kan ik nog meer vertellen, geen flauw idee eigenlijk, PV dnet lijkt me in elk geval erg leuk om te doen.
Ik hoor het wel =)
Ko
(wilko2 @ GoT)
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!