Toon posts:

Hotmail probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de laatste tijd een vaag probleem met MSN Hotmail. Als ik bijv iets van de inbox naar prullenbak plaats blijft het gewoon in de inbox staan. Ook als ik een bericht gelezen heb, en na een tijdje weer terug in de desbetreffende map ga kijken, staat hij gewoon als ongelezen gemarkeerd.
Het lijkt er op dat de cache niet geleegd wordt of iets dergelijks.

Ik heb mijn Hotmail account op een andere computer in ons netwerk thuis getest, en daar krijg ik hetzelfde probleem. Als ik dan via een oud inbelaccount verbinding maak, dan heb ik deze problemen niet.

Het opvallendste is nog wel dat ik deze problemen alleen heb in Internet Explorer. Met Firefox heb ik totaal geen problemen. Ik wil eigenlijk niet Firefox gebruiken omdat ik verschillende sites bezoek die niet Firefox compatible zijn.

Wie weet hoe ik dit probleem oplos?

Mijn OS is Windows XP SP2. Mijn provider is Planet ADSL. Als er meer informatie nodig is hoor ik het wel.

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Je kan de cache van je browser ook gewoon uitzetten.

Tegenwoordig zijn breedbandverbindingen zo snel dat je met die caching nauwelijks snelheidswinst haalt.

Heb je toevallig ook niet een proxy ingesteld in je browser die je in FireFox niet hebt ingesteld?

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:32
Nadat je een email in de prullenbak gegooid hebt, druk eens op F5.

Mijn YouTube Channel

Verwijderd

Topicstarter
Als ik op F5 druk staat het weer zo als het hoort. Maar om nou steeds op F5 te drukken vind ik ook niet echt handig. Weet iemand hoe ik dit probleem oplos?

Ik heb met MSN diverse malen contact gehad, helaas weten hun ook niet waar ze moeten zoeken.

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
ik heb datzelfde probleem...

Ik los het op door de mail te deleten, uit te loggen en weer in te loggen...

Dan zijn wel je mailtjes weg

* Black Piet vindt het wel een omslachtige methode, maar het werkt in ieder geval

Mooooooeeeee......

Verwijderd

Topicstarter
Yep zo kan het ook. Ik vind het wel vreemd dat Hotmail het onder Firefox wel perfect doet.

Zou Microsoft af willen van IE?? :)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 00:33:
Yep zo kan het ook. Ik vind het wel vreemd dat Hotmail het onder Firefox wel perfect doet.
Mijn vriendin heeft verschillende hotmail-accounts. Als ze in FF-venster1 inlogt met haar hotmail-account en vervolgens in FF-venster2 met een ander account, dan wordt in beide vensters plots over gegaan naar hetzelfde account. :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zet ik de cache in IE6 helemaal uit?

Ik kan wel de tijdelijke internet bestanden bij elke nieuwe pagina uit zetten. Maar dan staat het nog niet helemaal uit.

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Tools/internet options/settings van temporary internet files/

Zet de schuif op 0MB en kies voor every visit.

@pven: dat komt door cookies. Dat gebeurt in IE ook.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Aarsbuds0r schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 17:52:
@pven: dat komt door cookies. Dat gebeurt in IE ook.
In IE heeft ze er geen last van, in FF dus wel. Raar, maar er is mee te werken. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1