Toon posts:

Dell DIMENSION 5100 D09515 vs DIMENSION 5100 D09516

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
DIMENSION 5100 D09515 besteld, deze leek geen bezorgkosten van 89 euro te hebben
maar had dit helaas wel en kwam uit op 649+89=738euro

Nu heb ik net nog eens verder zitten kijken en zie de DIMENSION 5100 D09516 staan voor 798,49.
(ergens verderop op de site verstopt)
Voor deze 60 euro meer zit er :
1) een harde schijf in die 2x zo groot is (meerprijs bij reeds bestelde pc +60 euro)
2) een betere videokaart in (meerprijs bij reeds bestelde pc +109 euro)
3) een 17'' scherm (meerprijs bij reeds bestelde pc +60 euro)
4) en geen 90 euro bezorgkosten...

dus mocht je net als ik dit keer geen zin hebben om je systeem zelf samen te stellen.
Zwicht niet te snel voor dell, want ze hebben me toch een klote site :'(
Volgende keer gewoon maar weer via tweakers onderdeel per onderdeel bij elkaar sprokkelen was eigenlijk veel leuker.... :9~

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:41
Je kunt degene die je hebt besteld echt nog wel annuleren en/of aanpassen. Dus bel gewoon even op... Heb je het geld al over gemaakt?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 23:12

Turkish

zhé germans

Dat is dus de reden dat je altijd goed moet kijken op sites of het niet beter/goedkoper kan :)

Ik zou zelf ook proberen of je je bestelling kan annuleren en dan die andere laptop bestellen, dan is er voor de rest toch niks aan de hand.

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
idd ff gebeld en bestelling geannuleerd.
Maar toch het blijft een oplichtersbende.
De manier waarop ze adverteren met een type...
Deze lijkt 649 euri te kosten, en geen bezorgkosten.
Dan ga je bestellen en dan komen die kosten er toch bij!
Ben blij dat ik nog ff 60 pleuro meer heb uitgegeven en nu mijn droomsysteempje tegemoet kan zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon eerst alles goed lezen en nakijken voordat je iets gaat besttellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 08:44

CNS

Ja, dat ouwe type moet toch uit de magazijnen he. ;)

Maar het is over het algemeen gewoon beter om zelf een systeem samen te stellen. Je hebt precies de onderdelen die je wilt hebben qua prestaties en een voor jezelf goede prijs/kwaliteitsverhouding. En het inderdaad veel leuker om lekker te zoeken naar die videokaart of mobo van je dromen.

Persoonlijk heb ik Dell nooit echt geweldig gevonden. Maar dat is persoonlijke smaak/ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is idd waar wat je zegt, en wat Dell betreft. Zelf had ik er sinds een paar maanden ook geen goede ervaringen mee, maar nu ik zelf beschik over een Dell, ik zou niets anders meer willen de support is gewoon fantastisch.
Pagina: 1