Toon posts:

X850XT PE of wachten op die R580 oid?

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de titel zegt... Ik wil wel snel een nieuwe VGA kaart dat wel, maar ik weet niet precies wanneer die nieuwe serie van ATI precies uitkomt!

Iemand een idee? :)

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

De beslissing ligt toch bij jou :?

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
of een 7800GTX beetje zinloos topic dit imo

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Verwijderd

Topicstarter
kijken naar de specs (en prijs).. wachten of maakt het niks uit.. (ff denken voordat je replied k? tnx :)) |:(

Verwijderd

ja geen domme vragen stellen is ook een idee.. dammit die X1800 is sneller dan 7800 en X850 dus wat denk jezelf 8)7
ik zou een ati rage 3d nemen })

Verwijderd

Topicstarter
btw.. AGP he mensen :)!

• Tyranium
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

Moet het persee ATI zijn voor jou? Anders kan je op dit moment veel beter een Geforce 7800GT(X) halen dan een X850XT PE... :) En R580 duurt nog wel even, eerst komt nog R520

R520 komt zowiezo niet (dacht ik) in AGP-versie uit dus dan toch maar een X850XT PE.

[ Voor 20% gewijzigd door Tyranium op 14-09-2005 23:09 ]

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Weet je, als je nou nog even wacht, komt NVidia vast ook nog wel weer met een nieuwe kaart.

NOFI, je geeft zelf aan er snel een te willen hebben. Zodra je hem koopt ben je toch al weer de helft van je geld kwijt, want dan wordt er al wel weer een nieuw type aangekondigd.
Daarnaast geef je geen budget, dus is het voor ons helemaal koffiedik kijken. Speelt geld geen rol, koop je toch gewoon de snelste die er op dit moment is? Geen spel wat die kaart maximaal zal belasten momenteel. Daarnaast geef je geen andere specs, dus of je PCI-Express wilt/moet hebben, of AGP. Als je nog AGP hebt, niet al te veel geld meer uitgeven aan je videokaart, maar ff doorsparen en een systeemupgrade doen met PCI-Express, eventueel in SLi.

Ah, zie dat je net aangeeft dat het AGP moet zijn...
Konden wij niet ruiken he...Misschien niet zo snel op topic plaatsen klikken, maar eerst ff goed een openingspost opbouwen.
Zoals ik dus al zei: Koop lekker een midrange kaart, en spaar voor een systeem met PCI-Express. Neem iets van een 6800 GT ofzo, meer dan genoeg voor dit moment.

[ Voor 20% gewijzigd door Brede P op 14-09-2005 23:10 ]

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 23:06:
kijken naar de specs (en prijs).. wachten of maakt het niks uit.. (ff denken voordat je replied k? tnx :)) |:(
Kijk, jij stelt een vraag, iemand geeft een antwoord. De prijzen zijn voor iedereen toch hetzelfde? Zie jij een andere prijs, andere specs dan ons misschien?

Ow... AGP? En daar kom je zo onderweg effe mee aanzetten? :O

[ Voor 8% gewijzigd door Borromini op 14-09-2005 23:11 ]

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Verwijderd

als je agp houd haal je x850 xt pe aangezien dat de snelste agp kaart is....
voor de rest sluit ik me bij de rest aan.. :Z

edit:
de nieuwste serie komt waarschijnlijk niet in agp versie meer, omdat dat uitgefaseert wordt.
dus zoals ik al zei...
bovendien kan je denk ik best de edit knop gebruiken

edit2: ik denk dat zijn motto is: verbeter de wereld, begin bij een ander Oid.

edit3: k denk niet dat ie het snapt :P

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2005 23:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
nou ff volledig dan :

't moet AGP zijn. Ik heb een budget van maximaal 450 euro en ga op dit moment niet upgraden naar PCI-E(+SLI).

Waarom persé ATI? Op dit moment is de X850 XT PE 't snelste (naar mijn zin), maar heb veel lof gehoord over die nieuwe serie, maar weet alleen niet wanneer deze komt! (wanneer komt deze dus..?)

Kzit voor de rest met een Intel P4 3,0 Ghz, 1.5 gig ram, ASUS P4P-E Deluxe mobo.. zou genoeg moeten zijn? :)

Spellen spelen op max-quality is ook wel gewild hehe 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Borromini schreef op woensdag 14 september 2005 @ 23:10:
[...]
Ow... AGP? En daar kom je zo onderweg effe mee aanzetten? :O
Mijn motto : beter laat dan nooit :+

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
ook nog een speciaal motto voor dubbelposten?

Verwijderd

Topicstarter
furby-killer schreef op woensdag 14 september 2005 @ 23:15:
ook nog een speciaal motto voor dubbelposten?
jup.. : Als men niet sneller post dan mijn, zal de dubbepost nooit verledentijd zijn! }:O

[back ontopic O-)]

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2005 23:16 ]

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:11

XanderDrake

Build the future!

ik neem aan dat er geen echte über kaarten meer uit komen voor de AGP dus ik raad aan om die X850 PE te kopen. Hoe duur die ook mag zijn... of hoe onbeschikbaar

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:45

Bever!

3

XanderDrake schreef op woensdag 14 september 2005 @ 23:20:
ik neem aan dat er geen echte über kaarten meer uit komen voor de AGP dus ik raad aan om die X850 PE te kopen. Hoe duur die ook mag zijn... of hoe onbeschikbaar
x800 xt pe is nu 250 euro, en goed verkrijgbaar.

• Tyranium
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 23:16:
[...]

jup.. : Als men niet sneller post dan mijn, zal de dubbepost nooit verledentijd zijn! }:O

[back ontopic O-)]
LoL 'ontopic', dit hele topic is overbodig. Als je een beetje naar info had gezocht in het Radeon topic en/of Geforce topic, dan had je het antwoord al gevonden.... :Z

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

Als ik jou was zoe ik wachten tot de x1950 xt pe uit is duurd niet lang meer ze zijn bijna klaar }:O 8)7
LOL

edit/
Heeft zeker niks te doen.

[ Voor 20% gewijzigd door mad_max234 op 14-09-2005 23:30 ]

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-04 12:13
Je hebt de Keuze uit de X800 XT\XL AGP En de X850 XT PE AGP + De 6800 Ultra Uit de topic titel lees ik dat je bij ATi wil blijven dus dan kun je beter nu een X850 XT PE kopen. De kanst wordt steeds kleiner dat er nog AGP kaarten bij komen omdat PCI E duidelijk veel voordelen heeft. En dat willen ATi en nVidia ook dat jij koopt. De R580 is nog een eindje weg. Er staat wel een Mega Raltio op de roadmap van ATi dus mischien wel een R520 of R580 AGP. Maar als je zo een dure kaart koop kun je mischien beter ook een nieuw moederbord kopen dat je volledig gebruik kan maken van je kaart.

Verder word dit onderwerk ook behandeld in het ATi discussie topic zie ook:

[rml][ Algemeen] ATi Nieuws & Discussie Topic - Deel 21[/rml]

Zelf heb ik net een X850 XT PE gekocht. Omdat ik iets wat bang ben dat de R520 niet heel veel sneller word. Kon em voor een leuke prijs krijgen. Dus mocht de R520 toch goed zijn koop ik em tegen die tijd wel weer. Maar voorlopig zit je met zo'n kaart nog erg goed. SM 3.0 en HDR worden nog niet veel gebruikt en zo wel kunnen de huidige 7800 GTX dat niet op hoge resoluties en zonder AA. Dus daar gaat ook nog wel een generatie over heen. Maar zo kun je blijven wachten he :)

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Verwijderd

Topicstarter
Astennu schreef op donderdag 15 september 2005 @ 01:05:
Je hebt de Keuze uit de X800 XT\XL AGP En de X850 XT PE AGP + De 6800 Ultra Uit de topic titel lees ik dat je bij ATi wil blijven dus dan kun je beter nu een X850 XT PE kopen. De kanst wordt steeds kleiner dat er nog AGP kaarten bij komen omdat PCI E duidelijk veel voordelen heeft. En dat willen ATi en nVidia ook dat jij koopt. De R580 is nog een eindje weg. Er staat wel een Mega Raltio op de roadmap van ATi dus mischien wel een R520 of R580 AGP. Maar als je zo een dure kaart koop kun je mischien beter ook een nieuw moederbord kopen dat je volledig gebruik kan maken van je kaart.

Verder word dit onderwerk ook behandeld in het ATi discussie topic zie ook:

[rml][ Algemeen] ATi Nieuws & Discussie Topic - Deel 21[/rml]

Zelf heb ik net een X850 XT PE gekocht. Omdat ik iets wat bang ben dat de R520 niet heel veel sneller word. Kon em voor een leuke prijs krijgen. Dus mocht de R520 toch goed zijn koop ik em tegen die tijd wel weer. Maar voorlopig zit je met zo'n kaart nog erg goed. SM 3.0 en HDR worden nog niet veel gebruikt en zo wel kunnen de huidige 7800 GTX dat niet op hoge resoluties en zonder AA. Dus daar gaat ook nog wel een generatie over heen. Maar zo kun je blijven wachten he :)
kijk, daar heb ik wat aan :). bedankt! :*)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

Precies, dat zal je zelf uit moeten maken: niemand anders kan dat :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.