Goede tv-out kaart gezocht !?!

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jeromes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:32
De topic zegt het al. Ik ben op zoek naar een pci kaartje met een tv-out.
Ik weet niet zeker of deze wel bestaan als een addone kaart.
Ik zie ze wel overal met tv-in. Ik heb nu een viper770 en nog niet van plan een hele nieuwe
apparte viedeokaart te kopen voor die tv-out

Als iemand een goed betaalbaal kaartje weet geef dan even de winkel en de naam.
Alvast bedankt

(Als ze niet bestaan heb ik niks gezecht)

Jeroen

Verwijderd

Tja, zoek eens naar een Mpeg kaartje... Dat zijn die dingen, TV-In enzo zijn vaak capturing kaarten, en je hebt zo'n Mpeg ding nodig met TVout zoals die bij DVD spelers van Creative zitten... Er stond iets in de laatste C!T geloof ik

Verwijderd

heb nog een savage 3d thuis liggen met tv-out
voor 75,- is ie van jou

Verwijderd

ruil je tnt2 voor een G400. heeft TVout van 1024x768, beste die er is.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:55
Ik heb een Voodoo3 3000 AGP met TV-out. Werkt perfect!
De kwaliteit is beter dan N64 maar slechter dan Dreamcast. Dus gewoon goed.

Ik kan niet wachten tot de Voodoo5 uit is, meeteen eentje aanschaffen. nVidia zuigt.

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-08 14:57
Ja chimo, lekkere argumenten heb je ja... :( Hoezo zuigt nVidia? Zonder nVidia was die Voodoo5 veeeeeel later uitgekomen, neem dat maar van mij aan!
En hoe kun je in hemelsnaam tevreden zijn met een Voodoo3?? Wat die allemaal niet kan in vergelijking tot een TNT2...

Verwijderd

Jeroen:
He jeroen, je hele profile is weg? Ik kan je iemeel adres in ieder geval niet opvragen.
Nou ja, dan maar zo:

Het beste kun je volgens mij je viper770 ruilen tegen een andere AGP-TNT2 MET tv-out. Al die extra kaarten in je systeem is alleen maar onhandig (doet me denken aan die voodoo add-on ellende...)

Nu ben ben ik in het bezit van TWEE asus V3800TVR 32MB TNT2-kaarten (zowel tv-out als video-in :9 ), als je 50 piek wilt bijbetalen (+verzendkosten of zelf langskomen) wil ik er wel 1 ruilen tegen je viper770 (die heeft toch ook 32MB?). Ik ben zelf leuk met video aan het rommelen, maar 1 kaart met tv-in en uit is voldoende, de tweede hoeft alleen games te kunnen (dus je viper770 zou prima zijn).

Die Asus draait op 140/175MHz (heb ik al in de video-bios geflashed!), met de nieuwste 2.05.19.03 reference bios (ook zelf gemodificeerd :9 zodat de video-capture ook werkt met deze nieuwste reference bios).
Inclusief alle kabeltjes, drivers, capture-software, Asus-DVD, etc etc.
Mail maar even als je belangstelling hebt.

P.S. TNT2 roelt! ;)

P.P.S. Maar GF2 nog meer! Zit nog te wachten op de Asus GF2 met 64MB en tv-in/uit... :9 :9 :9

• Jeromes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:32
Hoi bunny,

Ik wil graag me viper770 inruilen tegen jou Asus.
Ik weet niet of je je het nog herrinderd mar ik zou nog een afspraak maken met jou voor dat L2 cache van me athlon te solderen. Kan ik dat ook gelijk even doen als ik langskom. Ik moet nog effe aan me pa vragen wanneer we langskomen maar reken er maar op dat ik die kaart van je wil hebben.
Hij doet het toch nog wel omdat je hem wil inruilen?
Niet dat ik een kaart koop die na 2 dagen kapot is.
Is die asus even goed of is de viper770 beter?
Mail mij even voor een geschikte datum wanneer het jou schikt.

Jeroen Schamper

Ps. hoe kan ik er voor zorgen dat bij het forum me gegevens er weer komen?

J.Schamper@hetnet.nl

Als ik naar jouw e-mail adres stuur geeft toegang geweigerd?!?
Pagina: 1