Ik zal even uitleggen waar ik mee bezig was, ik kijk via Winamp, TV op mijn computer (via een plugin). Tijdens het kijken van een programma maakte ik een print screen. Ik plakte dit in Paint. Je zou verwachten dat ik mijn desktop zal zien, met een screen van mijn tv-beeld (wat stil staat). Het resultaat wat ik te zien kijk, is geen stilstaand beeld, maar ik blijf in dat scherm tv kijken (in paint dus en)! Ik kan dit resultaat zelfs opslaan en daarna het BMP bestand openen en ik kan weer verder kijken (winamp moet wel blijven draaien). Ik stuurde dit bestand naar een vriend van mij en hij was toevallig in media player een filmpje aan het bekijken. Hij kon ook in het BMP bestand die clip bekijken. Ik heb dit
bestand op internet gezet www.tossewaarde.nl/naamloos.bmp en als het goed is moeten jullie als jullie een videoclip aan het bekijken zijn met media player in dit bestand verder kunnen kijken!
Het klinkt best ingewikkeld en is moeilijk uit te leggen, maar ik hoop dat het jullie lukt
bestand op internet gezet www.tossewaarde.nl/naamloos.bmp en als het goed is moeten jullie als jullie een videoclip aan het bekijken zijn met media player in dit bestand verder kunnen kijken!
Het klinkt best ingewikkeld en is moeilijk uit te leggen, maar ik hoop dat het jullie lukt